بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

خوزه مورینیو بر این باور است که فرانک لمپارد خودش خواسته است با تیم سابقش به رقابت بپردازد.

 

خوزه مورینیو jose mourinho

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، خوزه مورینیو سرمربی چلسی که تا دقایق پایانی داشت پنجمین پیروزی اش در لیگ برتر را جشن می گرفت، با گل لمپارد آن را با تساوی عوض کرد تا نوار پیروزی های چلسی بریده شود. مورینیو بعد از تساوی تیمش برابر سیتی به اسکای اسپرت گفت:" من هیچ کاری نکردم که او گلزنی کند. او بازیکن منچستر سیتی است. شاید من هم در فوتبال واقع بین باشم اما او تصمیم گرفت که به رقابت با چلسی بپردازد و داستان های عاشقانه به وضوح تمام شده است."

وی ادامه داد:" او به عنوان یک حرفه ای واقعی کارش را انجام داد و گل زد."

مورینیو درباره عکس العمل هواداران چلسی به جنگیدن لمپارد در جبهه مقابل اشاره کرد و گفت:" اینجا انگلستان و چلسی است و این مردم چلسی هستند. مردم چلسی هیچ وقت کسانی که در این باشگاه زحمت کشیده اند را فراموش نمی کنند. این اتفاق برای من زمانی که در اینتر بودم هم افتاد و حالا نوبت لمپس بود."

مورینیو درباره حضور شورله در زمین نیز گفت:" من تفاوت میان رامیرس و شورله را می انم، شورله گلی را زد که رامیرس مطمئنا نمی توانست به ثمر برساند. آمدن به محوطه از فاصله ای زیاد. اما گلی که خوردیم را هم رامیرس نمی گذاشت میلنر به پشت سرش برود. اما این فوتبال است و ما تلاش کردیم ببریم."

سرمربی چلسی اضافه کرد:" این یک بازی بزرگ بود و فکر می کنم نتیجه 1-1 عادلانه بود. ما وقتی آنها اخراجی دادند جلو افتادیم و دیگو تیر دروازه زد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد به تمجید از هواداران چلسی پرداخت و گلزنی برای سیتی را وظیفه حرفه ایش نامید.

فرانک لمپارد - frank lampard

 

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، فرانک لمپارد که 13 سال را در چلسی سپری کرده است، توانست با پیراهن سیتی دروازه تیم سابقش را باز کند و یک شب غم انگیز و فراموش نشدنی را برای خودش و هواداران چلسی رقم بزند.

 

این بازیکن 36 ساله پس از گلزنی به چلسی، گفت:" این واقعا سخت است. اگر من نمی آمدم و کارم را انجام نمی دادم، غیر حرفه ای بود. پس من سعی کردم به محوطه بروم و توپ فوق العاده ای از میلنر گرفتم."

 

وی ادامه داد:"این گل سختی برایم بود. من 13 سال فوق العاده با هواداران چلسی داشته ام. پس من کمی تمرکزم را از دست داده ام. من مطمئنا خوشحالم از اینکه تیمی که برایش بازی می کنم توانست تساوی بگیرد."

 

سوپر فرانک اضافه کرد:" من کمی حرف هایم را فراموش کردم ام. من توقع نداشتم وارد زمین شوم و اینچنین گل بزنم. من وارد زمین شدم و هواداران چلسی اسم مرا می خواندند و واقعا احساسی بود. سپس من برای این باشگاه بازی می کنم که مرا در موقعیت خوبی قرار داده است. پس من در میان اینها هستم."

 

پلگرینی، سرمربی سیتی هم در مصاحبه ای پس از بازی گفت:" از لمپارد پرسیدم می خواهد کمک کند، و مطمئنا او می خواست این کار را بکند و نشان داد که چه بازیکن حرفه ای است. من مطمئنا او از گلزنی اش برابر تیمی که اینچنین برایش مهم است خوشحال نیست. او بازیکن خیلی خوبی است."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 108415
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12