بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

خوزه مورینیو حاضر نشد که در مورد شایعات اخیر در مورد قرار گرفتن نام رونی در کنار چلسی صحبت کند، همچنین قیمت ادن هازارد را چیزی حدود 120 میلیون پوند پیش بینی کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی 2 پیشنهاد رد شده توسط منچستر یونایتد برای وین رونی در تابستان گذشته دارد. گفته می شود در صورتی که یونایتد به لیگ قهرمانان فصل بعد نرسد، مورینیو بار دیگر سراغ این بازیکن می رود.

مورینیو در کنفرانس خبری امروز در این مورد گفت: "نمی خواهم در موردش حرف بزنم. چند روز دیگر با یونایتد بازی داریم. فکر نمی کنم صحبت کردن در مورد بازیکنشان درست باشد."

"باید از خود رونی بپرسید. از بازیکن مصاحبه بگیرید و همینطور منچستر یونایتد، چون یونایتد با این بازیکن قراردادی دارد که در پایان این فصل به اتمام نمی رسد."

همچنین مورینیو در مورد وضعیت نا به سامان یونایتد گفت: "فکر نمی کنم مشکلی داشته باشند. در حال حاضر در جمع 4 تیم برتر لیگ نیستند، ولی می توانند پایان فصل باشند. مربی جدید است، ولی باشگاهشان حمایت فوق العاده ای از مربی می کند. هیچ مشکلی برای دیوید نمی بینم. او کار می کند. نتایج بهتر از راه می رسند و سال ها در این باشگاه باقی خواهد مند و نتایج خوبی هم خواهد گرفت."

همچنین مورینیو تمام شایعات پیرامون ادن هازارد و احتمال پیوستنش به پاریسنت ژرمن را رد کرد.

"نگران نیستم، چون اگر وقتی به چلسی آمد ارزشش حول و هوش 40 میلیون پوند بوده، در این دو سال دو-سه برابر نسبت به وقتی که او را گرفتیم بهتر شده، به نظرم قیمتش در بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده است."

"مهم تر از همه چیز، ادن بازیکنی است که چلسی تحت هیچ شرایطی حاضر به فروشش نمی باشد."

"با توجه به قیمت دیوانه کننده او و این که ما می گوییم غیر قابل فروش است، هیچ شانسی برای جدایی ادن وجود ندارد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 108414
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12