بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مجتبی فیض، بازیکن تیم ملی کشور و تیم فروزی گفته است لیگ برتر افغانستان با حضور 20 تیم به زودی آغاز خواهد شد. معلومات دقیق در این مورد هنوز در دست نیست.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو طی قراردادی 2 ساله سرمربی دائم تیم فوتبال چلسی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به نتایج خیره کننده روبرتو دیمتئو ، سرمربی موقت فصل گذشته چلسی که توانست پس از جدایی آندره ویلاس بواس در 10 هفته 2 قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد ، با امضای قراردادی 2 ساله به عنوان سرمربی دائمی این تیم انتخاب شد.

پس از امضای این قرارداد گورلی ، مدیر اجرایی باشگاه چلسی گفت :" کیفیت کاری روبرتو برای همه مشخص است و زمانی که او ترکیب تیم را دوباره احیا کرد و کمک کرد تا به تاریخ باشگاه افتخاراتی اضافه شود ، مالک باشگاه و دیگران را خوشحال کرد و به کارش ادامه خواهد داد."

وی ادامه داد :" ما به او اطمینان داریم و می دانیم که روبرتو یک مربی جوان است و پیشنهادات زیادی خواهد داشت ، اما از زمانی که ما در ماه مارس ( اسفند ) از او خواستیم تا تیم را هدایت کند ، اعضای تیم ، بازیکنان و موفقیت ها او را همراهی کردند و او را یک گزینه شناخته شده برای هدایت چلسی شد."

گورلی گفت :" ما با هم چندین هفته با روبرتو همکاری نزدیکی داشته ایم و قراردادهایی نیز امضا کرده ایم که روبرتو در جریان تمام  آنها قرار داشته است. ما می دانیم که روبرتو فرد مناسبی برای باشگاه خواهد بود."

دیمتئوی 42 ساله نیز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی چلسی تی وی گفت :" مطمئنم از اینکه سرمربی چلسی شده ام لذت می برم. ما همه در فصل گذشته به یک موفقیت باور نکردنی رسیدیم و تاریخی برای یک باشگاه فوق العاده ساختیم. هدف ما ادامه ساختن تاریخ است که من برای آن برنامه ریزی کرده ام و به آینده خوش بینم که بازیکنان برای اردوی پیش فصل بازگردند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو باردیگر روی نیمکت چلسی خواهد نشست و فصل پر ماجرایی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، بدون توجه به این که آیا چلسی ماه عظیمی را پیش رو دارد یا خیر میدانیم که فصل آینده فصل ویژه ای برای آبی ها می باشد.ما تا به اکنون دو بازیکن خوب جذب کرده ایم.مارکو مارین و ادا هازارد.اما باید دید که آیا پس از بازگشت دی متئو از تعطیلات انتقال هالک با جدیت بیشتری پیگیری می شود یا خیر.این بسیار خبر خوبی از دی متئو می باشد که وی با اطمینان خبر خرید دو بازیکن دیگر در آینده ی نزدیک را اعلام کرده است.

در حال حاضر پس از افتخارات خارق العاده ی چلسی در فصل پیش این سوال پیش می آید که چلسی چه تلاشی جهت تقویت تیم خود می کند.من خبر رسمی این مدت پیدا نکرده ام اما میتوانم گمانه زنی هایی را انجام دهم.جاهایی نیز چیز هایی در مورد این خوانده ام که دی متئو چه بازیکنانی را از تیم خارج می کند.

همانطور که مشاهدی می کنید آبرامویچ و دیگر مسئولین تیم درحال بازسازی تیم با بازیکنان جوان می باشند.مسئولیت خطیری که به دست دی متئو سپرده شده است.

با یک نگاه اجمالی به مهره های چلسی نام هایی چون ایوانویچ-لوییز-کیهیل-برتراند-رومئو-میکل-پیازون-ده بروینه-مک ایکران-تورس-رامیرس-ماتا-هازارد-مارین-استاریج-لوکاکو-داویلا را می بینیم که در بهترین شرایط سنی برای آینده ی چلسی می باشند و اگر هالک 25 ساله را به انها اضافه کنیم بهتر هم میشود.

بازی کردن آنها در کنار چک-تری-لمپارد-اسین-کول و میرلس نشان میدهد که تیم چلسی ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه می باشد و این بهترین حالت برای فصل آتی می باشد.

به زودی 1 جولای میرسد و بازیکنانی چون کالو و بوسینگوا قراردادشان با چلسی تمام می شود و هر دو چلسی را ترک میکنند و دروگبا هم که در حال رفتن است.فقط این سوال ذهن من را مشغول کرده است که آیا مالودا می رود یا میماند؟

با توجه به اینکه چلسی در فصل آینده اگز جام خیریه را هم در نظر بگیریم در 7 رقابت شرکت میکند و برای موفقیت در این رقابت ها ما به همه ی بازیکنانمان احتیاج داریم.

این چند روز اندک پیش فصل زمان بسیار مهم و حساسی برای دی متئو می باشد.او باید با تک تک بازیکنان به صحبت بپردازد و برنامه های خود را برای آنان بازگو کند و به آنها بگوید در چه پست هایی به انها نیاز دارد.او باید به آنها این احساس را بدهد که آنها برای باشگاه مفیدند و سنگهای خود را وا بکند.همچنین بازیکنانی نظیر دنیل استوریج به دنبال جایگاهی متفاوت و بهتر نسبت به فصل گذشته در تیم می باشند.

بسیاری از افراد درباره ی جذب بازیکنی برای جانشینی دروگبا می باشند.من با این نظر مخالفم چرا که ما تورس را به عنوان مهاجم نوک اصلی در اختیار داریم و استوریج و لوکاکو که در پست بال به بازی گرفته می شوند منتطر بازی کردن به عنوان مهاجم نوک می باشند.من معتقدم که دی متئو این فصل از هر دوی آنها بهترین بازی را خواهد گرفت.از نظر دی متئو استوریج بازیکنی قدرتی و تکنیکی است در حالیکه لوکاکو بیشتر قدرتی است.

در این فصل بعید میدانم که دی متئو ترکیب حال حاضر چلسی یعنی 4-2-3-1 را تغیر دهد چرا که با توجه به بازیکن های ما این بهترین ترکیب ممکن می باشد.

چلسی کوهی از استعداد های جوان را در ترکیب خود دارد و درخشش این استعداد ها کنار تجربه ی بازیکنان مسن چلسی این امکان را به چلسی میدهد که بتواند لیگ برتر را فتح کند.

این تیم چلسی با توجه به خرید هایی که در این چند فصل داشته است و خرید های احتمالی اینده ی باشگاه تیمی بسیار قدرتمند به نظر می رسد و من معتقدم چلسی توانایی کسب تمامی افتخارات ممکن را داراست.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

اولین بازی های گروهی برای تیم های حاضر در یورو 2012 به پایان رسید.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به حضور چندین بازیکن از ترکیب تیم فوتبال چلسی ، نگاهی خواهیم داشت به عملکرد آنها در تیم های ملی کشورشان در نخستین دیدارشان در گروه های خود .

 

 پتر چک – جمهوری چک

بد ترین نتیجه برای بازیکنان چلسی در یورو به دروازه بان این تیم و تیم ملی چک رسید که در برابر روسیه 4 گل دریافت کرد که دفاع فوق العاده ضعیف و شکننده جمهوری چک اتوبانی بود برای نمایش روسیه و کسب پیروزی بزرگ برای آنها.

پتر چک هرچند تلاشش را کرد تا بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد ، اما هم تیمی هایش برای بسته ماندن دروازه تیمشان تلاش زیادی نکردند و خیلی ضعیف ظاهر شدند.

پتر چک در آخرین صحبت هایش نیز از همبازیانش خواست تا در دو بازی باقی مانده ، تلاش بیشتری کنند.

 

بازی اول : روسیه 4 – 1 چک

بازی دوم : یونان – چک

 

رائول میرلس – پرتغال

هافبک جنگنده تیم ملی پرتغال که به عنوان دومین نماینده باشگاه چلسی در این رقابت ها پا به زمین مسابقه گذاشت نتوانست همراه دیگر ستاره های تیمش برابر آلمان ها به موفقیت برسد و با تک گل گومز ، اولین بازی خود را با شکست پشت سر گذاشت.

میرلس که از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود تا دقیقه 80 برای تیمش بازی کرد و بعد از اینکه تیمش از شاگردان لو عقب افتاد به خاطر تغییر تاکتیک و هجومی بازی کردن پرتغال ، از ترکیب تیمش خارج شد.

پرتغال پس از دانمارک و آلمان 3 امتیازی ، همراه با تیم ملی هلند با 0 امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

بازی اول : آلمان 1 – 0 پرتغال

بازی دوم : دانمارک – پرتغال

 

خوان ماتا ، فرناندو تورس – اسپانیا

در تساوی اسپانیا و ایتالیا که با نتیجه 1 – 1 به اتمام رسید ، تنها فرناندو تورس بود که از دقیقه 73 وارد ترکیب اسپانیا شد و برای تیمش بازی کرد و خوان ماتا نتوانست اعتماد دل بوسکه را جلب کند و تمام بازی را از روی نیمکت ذخیره ها مشاهده کرد.

تورس در حالی وارد زمین شد که خیلی ها منتظر فیکس بازی کردن ستاره چلسی بودند ، اما سرمربی اسپانیا تصمیم گرفت تا بدون مهاجم هدف برابر دفاع قدرتمند ایتالیا وارد زمین شود.

با کسب این پیروزی اسپانیا و ایتالیا 1 امتیازی بالا تر از ایرلند 0 امتیازی و پائین تر از کرواسی 3 امتیازی قرار گرفته اند.

بازی اول : اسپانیا 1 – 1 ایتالیا

بازی دوم : اسپانیا – جمهوری ایرلند

 

جان تری ، اشلی کول – انگلستان

انگلستان که با قبل از مصدومیت لمپارد و کیهیل بیشترین ملی پوش چلسی را در یورو همراه داشت ، در تساوی برابر فرانسه دو نماینده داشت که در خط دفاعی توانستند عملکرد فوق العاده ای داشته باشند.

جان تری در قلب دفاع انگلستان موقعیت های بسیاری را از مهاجمان فرانسه گرفت و یکی از مهره های تاثیر گذار و مفید تیمش بود.

اشلی کول نیز در سمت چپ بازی قابل قبولی از خود نشان داد و توانست همچون گذشته بازیکن تاثیرگذاری برای سه شیر باشد.

انگلستان که نبود وین رونی را بیشتر از گذشته احساس می کرد ، به یک تساوی برابر خروس های فرانسه رضایت داد.

 

بازی اول : فرانسه 1 – 1 انگلستان

بازی دوم :  سوئد – انگلستان

 

فلورنت مالودا – فرانسه

چپ پای کلاسیک و با تجربه چلسی ، توانست در بازی تیم ملی کشورش برای انگلستان 85 دقیقه به میدان برود و بازی خوبی از خود نشان دهد.

مالودا  در مدت حضورش در ترکیب تیم ملی فرانسه چندین بار توانست ضمینه ساز حملات تیمش باشد و در کنار دیگر بازیکنان فرانسه برتری اندکی نسبت به هافبک های انگلستان داشتند.

فرانسه و انگلستان با کسب تساوی مشترکا با 1 امتیاز پائین تر از اوکراینی است که با دو گل آندره شوچنکو ، مهاجم سابق چلسی توانست سوئد را شکست دهد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

چلسی در حال انتقال سالومون راندون مهاجم مالاگا به استمفوردبریج برای پر کردن جای دروگبا می باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،به جز چلسی ، آرسنال و نیوکاسل نیز به دنبال ستاره ی تیم ملی ونزوئلا می باشند ولی علاقه ای به پرداخت 20 میلیون پوند بابت وی از خود نشان نمی دهند.

 مارکا روزنامه ی اسپانیایی گفت ، راندون که از زمان پیوستن به مالاگا در دو فصل 25 گل برای این تیم به ثمر رسانده است هنگام بازی ملی خود در روز یک شنبه توسط مسئولان چلسی زیر نظر بود.

به نظر میرسد که مهاجم 22 ساله ی مالاگا با توجه به فیزیک بدنی قدرتمند خود در لیگ برتر انگلیس بتواند موفقیت هایی کسب کند اما در پایان هفته در بازی که 2-0 مقابل شیلی شکست را پذیرفت عملکرد خوبی نداشت.

به نظر می رسد چلسی که همچنان شانس بالایی در به خدمت گرفتن هالک دارد شانس این را داشته باشد که سالومون را با قیمت 10 میلیون پوند به خدمت گیرد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

سایت رسمی باشگاه چلسی اعلام کرد که چلسی  با باشگاه لیل فرانسه بر سر انتقال هازارد به توافق رسیده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،ادن هازارد،ستاره ی  21 ساله ی بلژیکی مسائل شخصی قراردادش با چلسی را پذیرفت و امروز تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در اول ماه جولای به این باشگاه ملحق شود.

این بازیکن در فصل گذشته  48 بازی برای لیل انجام داد که حاصل آن ها 18 پاس گل و 21 گل بود. هازارد پس از پشت سر گذاشتن آزمایشات پزشکی به سایت رسمی باشگاه چلسی گفت : من خوشحالم که در نهایت به اینجا آمدم،اینجا باشگاه فوق العاده ای است و نمی توانم برای شروع صبر کنم."

هازارد پس از لوکاکو،کورتویس و ده بروینه،چهارمین بازیکن بلژیکی چلسی می باشد.

این پدیده جوان فوتبال اروپا در ابتدای ماه جولای و هنگام باز شدن پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

تابستان جاری ، برای آبی های لندن که بدنبال باز سازی تیمشان می باشند ماجراهای بسیاری را در پی خواهد داشت.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در ماه مارس آندره ویلاس بوآس به عنوان سر مربی چلسی انتخاب شد و دستاورد های او در چلسی چیزی نبود جز قرار گرفتن در آستانه ی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، مشکلی بزرگ برای گذر از سد بیرمنگام در جام حذفی و نا امید از قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره.ماه می آمد و آبی های غرب لندن موفق شدند از 3 رقابتی که در آنها حاضر بودند 2 جام کسب کنند.

باور نکردنی بود.هنگامیکه مربی سابق پورتو و قهرمان یورو از سمت خود برکنار شد و روبرتو دی متئو دستیار وی جانشینش شد چلسی در ومبلی لیورپول را شکست داد و هفتمین عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس را به افتخاراتش اضافه کرد.تنها دو هفته بعد با پیروزی مقابل بایرن مونیخ درضربات پنالتی در آلیانز آرنا ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ ،چلسی موفق به کسب اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 107 ساله ی باشگاهش شد.

این قهرمانی در باواریا بدین معنی بود که چلسی لیگ را به عنوان تیم ششم به پایان رسانده بود و در لیگ قهرمانان سال آینده به جای تاتنهام و به عنوان نماینده ی چهارم انگلیس در این رقابت ها شرکت میکند.با توجه به حمایت های مالی آبرامویچ و تلاش چلسی برای رقابت میان تیم های بزرگ در سال آینده ، قطعا امسال چلسی تابستان مهمی  را به چشم خواهد دید. مخصوصا اگر بخواهد عنوان قهرمانی را از منچستر سیتی پس بگیرد.

 

ورودی ها و خروجی ها

بزرگترین اتفاق تلخ امسال برای آنها از دست دادن دیدیر دروگبا می باشد.مهاجم قدرتمند و با ارزش چلسی که پس از اتمام قرارداد خود با چلسی در ماه آینده این باشگاه را احتمالا به مقصد شانگهای ترک میکند.در این هنگام مدافعین اروپا باید شکر گذاری خدا را با جای بیاورند چرا که دیگر دروگبا مقابل انها نیست.

به هر حال وقتی که باشگاهی یکی از بهترین و با تجربه ترین های خود را از دست میدهد پیدا کردن جایگزین برای او سخت خواهد بود ،  ولی غیر ممکن نیست. خیلی ها بر این باورند که این فوق ستاره ی 34 ساله ی چلسی غیر قابل جایگزینی است و البته کاملا هم اشتباه نمی گویند. هنگامی که دروگبا روی فرم خوبش بود کمتر مهاجمی مثل او حتی باتجربه ترین مدافعین را اینگونه آزار میداد.قدرت بدنی و توان فیزیکی بالای وی به همراه چشمان تیزبینش اورا به یکی از بهترین مهاجمان دنیا مبدل کرده است.

امکان دارد آبی ها لوکاکو را به عنوان ذخیره نگه دارند کسی که به دروگبای جدید مشهور است اما نمایش ضعیف او در فصل گذشته احتمال خروج وی را افزایش میدهد. با این حال او بسیار جوان است و بدنبال افتخارات زیادی خواهد بود.

در اردوی آبی های لندن نوایی جدایی چندین بازیکن چون خوزه بوسینگوا؛ فلورنت مالودا؛ پائولو فریرا و سالومون کالو به گوش می رسد.بازیکنانی که در حال حاضر یا مازاد تلقی میشوند و یا اینکه قراردادشان به پایان رسیده است و آبراموویچ میلی به تمدید قرارداد با آنها ندارد.

به احتمال زیاد چلسی یک مدافع راست در لیست خریدش خواهد داشت و فن در ویل هلندی که علاقه ی فراوانی به بازی در لیگ برتر انگلیس دارد می تواند جانشین مطمئن و به مراتب بهتری نسبت به بوسینگوا باشد.

به علاوه هالک مهاجم برزیلی پورتو معتقد است میتواند با مبلغی کمتر از رضایت نامه ی 100 میلیون یورو ای اش به لندن نقل مکان کند که این انتقال میتواند توان هجومی چلسی را بالا ببرده و در حالیکه قبلا مارکو مارین و ادن هازارد به چلسی پیوسته اند می تواند جان تازه ای در خط حمله چلسی در کنار تورس بوجود آورند.

چلسی با خرید هازارد موفق به جذب بازیکنی با استعداد فراوان و پتانسیلی بالا برای تبدیل شدن به یکی از بهترین ستاره های دنیا شده است. البته نباید مارین را فراموش کرد کسی که اعلام انتقالش به استمفورد بریج پیش از اتمام فصل منتشر شد.چلسی در حال آماده سازی یک فرم هجومی عالی برای فصل بعد میباشد خصوصا با بازی دادن ماتا ، هازارد ، مارین وحضور احتمای  هالک و حضور فرناندو تورس آماده.اما با وجود این سه نام بزرگ ، بازهم این پرسش در استمفورد بریج بر سر زبانهاست:بازیکنان بعدی برای خرید چه کسانی هستند؟ که پاسخش را شاید فقط آبراموویچ می داند و ران گورلی.

 

چه کسی روی نیمکت می نشیند؟

دی متئو با توجه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و بدون در نظر گرفتن جایگاه تیمش در لیگ به یکی از مربیان مشهور و عامه شناس تبدیل شده است. بیشتر بازیکنان و هواداران بر این باورند که بهتر است دی متئو به عنوان مربی دائمی چلسی معرفی شود تا اینکه خرج زیادی برای آوردن مربی نام آشنا روی دست آبراموویچ نیندازد. مطمئن ترین راه این است که دی متئو به عنوان مربی دائمی ابقا شود اما آبرامویچ به مربی کلاس جهانی علاقه دارد.

قابل درک نیست که چرا آبرامویچ علاقه به سبک هجومی نظیر بارسلونا دارد و با توجه به اینکه گواردیولا پس از 4 سال مربیگری در کاتالونیا اکنون بیکار است آبرامویچ به دنبال راضی کردن سرمربی کاتالان ها است.

علی رغم اینکه دی متئو در این مدت کوتاه بسیار موفق عمل کرده است اما شرایط لیگ یک مقدار فرق میکند.نتایج بسیار فوق العاده رقم خوردند اما آبرامویچ از نمایش تیمش راضی نیست.چرا که دی متئو کمک کرد بازیکنان با تجربه ی تیم یعنی دروگبا، تری ، چک و لمپارد به اوج بازگردند و با توجه به قدرت دفاعی تیم نتیجه بگیرند.

 

قانون بازی جوانمردانه ی یوفا

در پایان فصل یوفا قصد دارد قانون بازی جوانمردانه ی خود را با جدیت بیشتری پیگیری کند و بر طبق این قانون باید دخل و خرج باشگاه با همدیگر متناسب باشد.با توجه به حمایت های مالی آبرامویچ چلسی وارد موقعیتی شده است که به صورت بی رویه ای خرج های خود را افزایش داده است و شاید درآمدش از آنچه خرج می کند همخوانی نداشته باشد.

در این تابستان چلسی به طور بی رویه ای قصد خرج کردن و خرید ستاره های نامدار دارد نظیر پرداخت 6 میلیون پوند برای مارین، 32 میلیون پوند برای هازارد که با توجه به دریافت رضایتنامه اش به گفته رسانه های بریتانیایی این انتقال 90 میلیون پوند برای آبی ها رقم خورده و پیشنهادی 80 میلیو پوندی به هالک. به همین دلیل چلسی به فکر خارج کردن چند تن از بازیکنان مازاد خود برای رهایی از دستمزد بالای آنهاست.

راه دیگر تزریق پول از طریق آبرامویچ به بودجه ی باشگاه جهت خرید مهره های مورد نظر چلسی است و پس از پذیرفته شدن پیشنهادات توسط بازیکنان با تزریق پول به باشگاه خرج پیشین جبران شده و قوانین تصویب شده توسط میشل پلاتینی رئیس یوفا توانایی به دام انداختن چلسی را نداشته باشد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

گفته می شود سرمربی سابق بارسلونا اصلی ترین گزینه آبراموویچ برای سرمربیگری فصل آینده چلسی می باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، با توجه به پایان قرارداد روبرتو دیمتئوبا چلسی و عدم اعتماد مدیران این تیم به او ، سران آبی ها بدنبال انتقال سرمربی سابق بارسلونا هستند و به او پیشنهادی سالانه 11 میلیون پوند را داده است.

گواردیولا از آبی ها انتظار دارد که اگر به این تیم آمد در دو سال اول حضورش از او توقع قهرمانی نداشته و تا سال سوم به او فرصت خودنمایی دهند. گواردیولا در روز دوشنبه و در اسپانیا با چند نماینده باشگاه مذاکراتی داشته است که این مربی از آنها خواسته تا مستقیما و رو در رو با رومان آبراموویچ صحبت کند.

از سوی دیگر نیز آبرا هم موافق این دیدار است و می خواهد او را راضی کند که روی نیمکت چلسی بنشیند و مربیگری در لیگ برتر را با آبی ها تجربه کند.

یک منبع از باشگاه چلسی گفت :" اگر این دیدار با آبراموویچ صورت بگیرد همه چیز تمام شده خواهد بود ، این چیزی است که باید اتفاق بیافتد."

از سوی دیگر چلسی هنوز آینده روبرتو دیمتئو را مشخص نکرده است و او را به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در چلسی در نظر دارد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به نظر می رسد باشگاه چلسی و مهاجم برزیلی تیم پورتو به توافقات مالی اولیه خود رسیده اند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، چلسی پیشنهاد مبلغ 38 میلیون پوند از سوی پورتو برای فروش هالک را پذیرفته است و به زودی این انتقال صورت می گیرد.مبلغ رضایت نامه ی هالک با تلاش و واسطه گری به پایین ترین سطح خود رسید و خود هالک هم مخالفتی با پایین آمدن مبلغ قرارداد خود ندارد.

پورتو از قرار دادن مبلغ 100 میلیون یورو به عنوان مبلغ در خواستی جهت جدایی زود هنگام هالک بسیار خوشحال بود اما مشخص شد که این قرار داد تا 60 میلیون یورو قابل کاهش است.پورتو مجبور شد مبلغ درخواستی برای هالک را کمتر کند چرا که تنها تیمهایی چون چلسی که نیاز بیشتری به این بازیکن دارد می تواند مبلغ در خواستی پورتو را بدهد در غیر اینصورت پس از چند سال پورتو مجبور به فروش هالک به عنوان بازیکن آزاد می شد.پورتو اذعان داشت مبلغ را زیر 40 میلیون پوند نخواهد آورد اما چلسی موفق به کاهش قیمت شد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرناندو تورس خاطرنشان کرد که حمایت ها و ایمان رومان آبراموویچ ، به او کمک کرده است تا در چلسی ماندگار شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،فرناندو تورس که در جام ملت های 2012 تیم ملی اسپانیا را یاری میکند،پس از قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان به طرزی باورنکردنی تهدید کرد که اگر اوضاعش در باشکاه به همین صورت پیش برود، آبی ها را ترک خواهد کرد.

با این حال چند روز پس از این ماجرا وی موضع خود را تغییر داد و عنوان کرد که در چلسی خوشحال است و بی صبرانه منتظر آغاز فصل جدید میباشد.

النینو امروز در کنفرانس مطبوعاتی عنوان کرد که اعتماد آبراموویچ او را متقاعد کرد تا در چلسی بماند.

النینو به خبرنگاران گفت : " من با مالک باشگاه صحبت هایی داشتم.او به من اعتماد دارد.او کاملا به من ایمان دارد و این همان چیزیست که من برای جنگیدن و با ارزش شدن برای تیم لازم دارم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

پس از آمدن ادن هازارد به استمفوردبریج،به نظر میرسد که سرانجام هالک نیز لباس چلسی را بر تن خواهد کرد.



به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،بنا به ادعای "تلگراف"،چلسی به امضای قرارداد با مهاجم برزیلی پورتو بسیار نزدیک شده است.تلگراف ادعا کرده که 90 درصد این معامله انجام شده است.

پورتو ابتدا اعلام کرد که مهاجم قدرتی خود را در ازای مبلغی کمتر از 60 میلیون پوند از دست نخواهد داد.با این حال انتقال هالک به چلسی با مبلغی نزدیک به 40 میلیون پوند در حال به پایان رسیدن می باشد.این بازیکن شرایط شخصی قراردادش را نیز پذیرفته است.

این بازیکن 25 ساله  با زدن 21 گل در این فصل،کمک بسیاری به پورتو کرد تا لیگ را از آن خود کند.

هالک توانایی بازی در تمام پست های تهاجمی را داراست.با وجود هازارد،فرناندو تورس،ماتا و به احتمال فراوان هالک، میتوان خط حمله ی چلسی را یکی از زهردارترین خطوط تهاجمی فوتبال اروپا دانست.در صورت آمادن این بازیکن فیزیکی نقشی محوری تر برای ماتا درنظر گرفته خواهد شد و میتواند بازی سازی فوق العاده اش را بیش از فصل پیش به رخ تیم های دیگر بکشد.

 

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

ستاره لیگ فرانسه و تیم ملی بلژیک بالاخره مقصد بعدی خود را اعلام کرد.

به گزارش کانون رسمی هوادارن چلسی در ایران،بازیساز 21 ساله ی لیل فرانسه اعلام کرده بود که لیگ برتر هدف بعدی وی خواهد بود.سرانجام هازارد از بین تیم هایی قدرتمند لیگ برتر چلسی را انتخاب کرد..

وی در صفحه ی توییترش نوشت : "با قهرمان لیگ قهرمانان قرارداد خواهم بست."

گفته می شود ارزش قرارداد ادن هازارد 32 میلیون پوند و به مدت 5 سال خواهد بود.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرناندو تورس اعلام کرد از حضور در چلسی خوشحال است و می خواهد در این تیم بماند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که چندی پیش از موقعیتش در باشگاه ابراز نارضایتی کرده بود و خواستار صحبت کردن با مسئولان تیم برای رفع مشکلاتش شده بود در مصاحبه ای که از سوی دیلی میل منتشر شده است گفت :" من در چلسی خوشحالم و هرگز غیر از این نگفته ام."

وی ادامه داد :" من هنوز خیلی کارها با این باشگاه باقی مانده است. سالی که گذشت سال سختی بود. من خیلی بازی نکردم و ذهن من مانند ترن هوایی نوسان داشت."

تورس افزود :" من ایمان دارم که استحقاق بیشتر بازی کردن را دارم. احساس بدی داشتم . نمی خواهم دوباره آن را احساس کنم، اما هرگز تسلیم نشده ام و نخواهم شد."

النینو اضافه کرد :" زمانی که چلسی با من قرارداد امضا کرد آنها با انتظارات فوق العاده همراه با اعتماد به نفس از سوی مالک باشگاه بودند و هواداران کنترل ناپذیز بودند. اما نقش من در تیم آن راه را ادامه داد. من به خودم نگاه می کنم و فکر می کنم شاید نمی دانم چطور بتوانم برای مربیانم ضروری باشم.این یکی دیگر از هدف های من است که به انجام خواهم رساند. با هر قیمتی که برایم تمام شود."

فرناندو تورس در خصوص عملکردش در گل زدن در فصلی که گذشت نیز گفت :" آن یک مسدودیت ذهنی بود ، من واقعا احساس بدی داشتم. این فصل در زمین حس خوبی داشتم چرا که بازیکن کامل تری شدم اما توپ هایم برایم گل نمی شد و احساس می کردم که در موقعیت درستی قرار نگرفته ام."

وی گفت :"من ویدئو های زیادی دیدم و در مورد حرکت مهاجمان تحقیق کردم که شامل خودم هم می شد ، از زمان حضورم در اتلتیکو و لیورپول. به من خیلی کمک کرد چرا که ترسم از حضور در محوطه ریخت و می خواهم از استو هلند ( کمک مربی ) تشکر کنم که با من کار کرد و کمک زیادی کرد."

تورس همچنین در خصوص علاقه اش برای بازی کردن کنار دروگبا و از دست دادن این فصل گفت :" من دوست دارم با بهترین بازیکن بازی کند و او ( دروگبا ) یکی از بهترین هاست. من نمی دانم چرا باید یکی از ما بود و یا با دیگریان بودیم و هردو با هم بازی نکردیم."

فرناندو تورس در انتها گفت :" هدف من صحب کردن با مسئولان تیم در پایان فصل بود. نیاز درم که بدانم برنامه ای که آنها برایم داشته اند چه بوده است. ما باهم صحبت کردیم  اکنون شکی ندارم که آنها از فرناندو تورس توقع دارند و می خواهم هرچه سریعتر فصل جدید شروع شود."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 346
بازدید کل : 108374
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12