بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مدیربرنامه های والاس، جوان باشگاه فلومیننزه ادعا کرد که انتقال این بازیکن به چلسی تقریبا قطعی است و پس از پیوستن به این تیم به طور قرضی منتقل نخواهد شد و در استمفوردبریج توپ خواهد زد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها مدت زیادیست که برای خرید والاس 18 ساله تلاش می کند و هم اکنون با توجه به گفته های آقای فردریکو مورائس این انتقال تقریبا قطعی شده است.
 

طبق گزارشات منتشر شده، باشگاه چلسی 40 درصد مالکیت والاس را در سال 2010 و پس از این که دکو به صورت بازیکن آزاد از چلسی راهی فلومیننزه شد، در اختیار دارد و هم اکنون تنها باید مبلغ 4.4 میلیون پوند را برای خرید این بازیکن آینده دار پرداخت کند.
 

شایعه شده بود که چلسی می خواهد پس از خرید کال والاس، این بازیکن را بار دیگر به صورت قرضی به فلومیننزه پس بدهد. برخی از منابع نیز ادعا می کردند که چلسی این بازیکن را به باشگاه آس رم قرض خواهد داد.
 

اما مدیر برنامه های این جوان برزیلی مصمم است که اگر انتقال او به چلسی نهایی شود، از همان ابتدا در چلسی بازی خواهد کرد و به تیم دیگری به صورت قرضی ملحق نمی شود.
 

آقای مورائس گفت : " آن ها مذاکرات پیشرفته ای با چلسی داشته اند و معامله تقریبا قطعی است. اگر والاس به چلسی بپیوندد، در آن جا بازی خواهد کرد. من تماس هایی با رم و چند باشگاه ایتالیایی دیگر نیز داشته ام، اما این مسئله مربوط به خیلی وقت پیش می باشد."
 

مدیربرنامه های والاس تاکید کرد : " من احتمال هرگونه انتقال قرضی را رد می کنم. اگر والاس به چلسی بپیوندد، برای آبی ها بازی خواهد کرد. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرناندو تورس در مصاحبه ای مفصل با سایت باشگاه چلسی عنوان کرد که از لقب "النینیو" متنفر بود و همیشه این را توهین آمیز می دانست که هواداران و هم تیمی هایش خود را برای یاد گرفتن اسم او به زحمت نمی انداختند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم آبی ها که یکی از بازیکنان خوب لیگ برتر در چند سال اخیر بوده است، خاطر نشان کرد که هنگام پیوستن از اتلتیکو مادرید به لیورپپول و اوایل حضورش در اتلتیکو، هیچکس علاقه ای برای صحبت کردن با وی نداشته است، زیرا بازیکنان دیگر او را یک تهدید برای خود می دیدند.
 

تورس به وبسایت باشگاه چلسی گفت : " این که به جای جدیدی بیایی و بخواهی جایگاه خود را پیدا کنی اصلا آسان نست. ممکن است شما احساس کنید که کسی شما را دوست ندارد و یا ممکن است که شما نیاز به پیدا کردن دوست های جدیدی داشته باشید، که این کارها آسان نیست و من این چیزها را دوست ندارم. این کارها اصلا آسان نیست، پس شما باید از بازیکنان تنها حمایت کنید. "
 

وی ادامه داد : " این چیزیست که من از 16 و هنگامی که به رختکن اتلتیکو آمدم آموختم. هیچکس نمی خواست که با من صحبت کند، زیرا جایگاه آن ها به خطر افتاده بود. آن ها مرا "النینیو" نامیدند، زیرا هیچکس نام مرا نمی دانست. من این اسم را دوست نداشتم و این اتفاق نباید می افتاد. اما رختکن تیم ها با توجه به این که بازیکنان از مناطق مختلف جهان در آن جمع شده اند و نقش های متفاوتی نیز بر گردن دارند، مکان بسیار پیچیده ای می باشد."
 

آقای گل یورو 2012 افزود : " در 19 سالگی کاپیتان اتلتیکو مادرید شدم و در کنار دمتریو آلبرتینی که 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده بود و سرجی بارخوان که همه چیز را در کارنامه اش داشت، بازی می کردم. آن ها به ترتیب 32 و 33 سال داشتند. من برای کاپیتانی بچه بودم، بنابرین کاپیتان واقعی نبودم، تنها یک بچه بودم که از بقیه چیزهایی یاد گرفته بود. من بازوبند را می بستم، ولی آن ها رهبر بودند و چیزاهای فراوانی یاد گرفتم. "

تورس در مورد روز های اول پیوستنش به لیورپول گفت : " یادم می آید هنگامی که به لیورپول آمدم پپه رینا کمک فراوانی به من کرد و کار را برایم ساده نمود. هنگامی که کاپیتان اتلتیکو بودم تلاش می کردم که به همه کمک کنم. این ها اصول اولیه فوتبال هستند، شما باید یک اتمسفر مثبت ایجاد کنید و گروهی دوستانه تشکیل دهید. این ساده نیست و همیشه اتفاق نمی افتد، اما شما باید تلاش کنید. "
 

اسپانیایی های چلسی هرساله در حال افزایش هستند. ابتدا تورس، بعد ماتا و رومئو و در آخر نیز سزار آزپیلیکوئتا که به چلسی پیوستند. اما تورس تاکید کرد که مسئولیتی در قبال آن ها ندارد.
 

تورس گفت : " نه، من رفتار پدرانه ای ندارم (می خندد). شما همه چیز را از قبل آموخته اید که می توانید از آن ها در جهت مثبت برای تیم استفاده کنید و این کاریست که من در اینجا انجام می دهم، اما دوست ندارم که رهبر باشم. شاید بتوانم مثال یا الگویی برای کسانی که مرا دنبال می کنند باشم."
 

تورس درباره دوستان اسپانیایی خود در چلسی توضیح داد : " همه ما هنوز جوان و دوستیم. من از جام کنفدراسیون های 2009 با خوان (ماتا) در تیم ملی بازی می کنم و از آن زمان به بعد ما با هم دوست شده ایم. هنگامی که او به اینجا آمد من بسیار خوش حال شدم و ما به اریول (رومئو) و آزپی ( سزار آزپیلیکوئتا) کمک کردیم که مشکلاتشان را حل و فصل کنند. اینجا رهبری وجود ندارد که بخواهد برای دیگران صحبت و چیزی را برایشان دیکته کند. کمک به دیگران کاریست که همه باید انجام دهند. لازم نیست که خوان از این بابت از من تشکر کند. "

تورس درباره رابطه اش با یکی از صمیمی ترین دوستانش، یعنی خوان ماتا گفت : "من و خوان ماتا گاهی اوقات برای خوردن شام بیرون می رویم یا با یکدیگر در خانه هایمان ملاقات می کنیم و سریالی را که دنبال می کنیم با هم می بینیم."
 

ناندو در بخش جالب صحبت هایش عنوان کرد : " فوتبال ورزشی تیمی است، نه فردی. ما به عنوان یک تیم برنده می شویم و اگر ما به عنوان بخشی از تیم باشیم، هر فرد بهتر خواهد بود. اگر بتوانیم جامی را برنده شویم، شانس برنده شدن عناوین و جوایز فردی را نیز خواهیم داشت. زیرا این این جوایز با اهدافی تیمی می آیند."
 

تورس با اظهاراتش به بازیکنانی که در فهرست برترین های جهان برای دریافت توپ طلا حضور دارند، در حالی که جام خاصی را برنده نشده اند، کنایه زد : " اگر ما لیگ قهرمانان را برنده شویم، همه بهتر می شوند و بیشتر به رسمیت شناخته خواهند شد. اما اگر یک جایزه فردی را برنده شوید و با تیم خود هیچ چیز بدست نیاورید، پوچ و بی معنی است. شما باید با و برای تیم برنده شوید."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

باشگاه چلسی در اوایل این هفته میزبان مهمانی بسیار ویژه بود. اسکار پیسانو، کودک هشت ساله و طرفدار چلسی به همراه خانواده اش از کمپ تمرینی کوبهام بازدید کردند.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اسکار هشت ساله که از سرطان خون رنج می برد و نیاز به تعویض و انتقال هفتگی خون دارد، وقت خود را در کنار جان تری و چند تن دیگر از اعضای تیم، از جمله روبی دیمتئو و بازیکن هم اسمش، اسکار گذراند.
 

مت، پدر اسکار که خود نیز طرفدار چلسی می باشد، توضیح داد که این روز چقدر برای خانواده اش لذت بخش بوده است.
 

پدر اسکار گفت : " من فقط دوست دارم که از همه اعضای باشگاه که اشخاصی فوق العاده بودند تشکر کنم. آن ها بهترین روز اسکار را رقم زدند. "
 

وی ادامه داد : " او در فوتبال و چلسی غرق شده است و دیدار با قهرمانانش برای او فوق العاده بود. ما همه طرفداران چلسی هستیم و این برای همه ما ارزشمند بود. این یک موقعیت شگفت انگیز برای این کار بود. "


مت توضیح داد : " باشگاه ما را برای بازی یک شنبه دعوت کرد. زمان این دعوت واقعا برای ما دشوار بود، اما این به اسکار کمک می کرد و روزی شگفت انگیز برایش رقم می زد. اسکار پسر بزرگیست. ما به داشتن او افتخار می کنیم و او با شجاعت با مشکلاتی که دارد مقابله می کند. "
 

پدر اسکار در ادامه گفت  " همه افراد اینجا بسیار حمایت کردند. اسکار زمان زیادی را در بیمارستان سپری کرده است و هر هفته به انتقال و تعویض خون نیاز دارد تا به زندگی ادامه دهد. "
 


اسکار تمرینات را تماشا و با بازیکنان دیدار کرد و همچنین هدیه ای از کاپیتان جان تری دریافت نمود. سپس به ورزشگاه استمفوردبریج رفت و بازی چلسی-لیورپول را که در نهایت با نتیجه 1-1 به پایان رسید، از نزدیک تماشا کرد.
 

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مهاجم ویتس آرنهام، ویلفرد بونی عنوان کرد که پیوستن به چلسی یک افتخار است و احتمال پیوستنش به این تیم در ژانویه را رد نکرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم ساحل عاجی ویتس هم اکنون با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هلند قرار دارد و به نظر می رسد که همین کافی باشد تا علاقه چلسی را به سوی خود جذب کند.
 

بنا به گزارشات فراوان، چلسی در زمستان پیش رو قصد تقویت خط حمله خود را دارد. آبی های لندن تنها دنیل استوریج و فرناندو تورس را در لیست مهاجمان بزرگسال خود دارند.
 

بونی تا سال 2015 با ویتسه قرارداد دارد، اما ممکن است که در ژانویه به غرب لندن مهاجرت کند و آبی پوش شود.
 

ویلفرد بونی گفت : " در حال حاضر این مهم ترین موضوع برای من نیست. اگر آن ها درباره من نوشته باشند، این بسیار فوق العاده است. اما اگر آن ها به طور جدی مرابخواهند، این یک افتخار بزرگ است. در صورت پیوستن به چنین باشگاهی من خوش حال می شوم. "
 

بونی ادامه داد : " من عاشق فوتبال انگلستان هستم و از بازی کردن در آن نمی ترسم. چلسی باشگاه تاپ و سطح بالایی است. "
 

هنگامی که در مورد پیوستن به دیمتئو در ژانویه از بونی پرسیده شد، او اضافه کرد : " اگر چلسی به خرید من در ژانویه علاقه مند باشد و با باشگاه نیز به توافق برسد، چرا که نه! "
 

هموطن دیدیه دروگبا ادامه داد : " ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر من می خواهم به بهترین شکل ممکن که می توانم برای ویتس بازی کنم. می دانم که چلسی و ویتس رابطه خوبی با هم دارند و برخی از جوانان چلسی از جمله توماس کالاس به طور قضی در اینجا به سر می برند. من بار ها بر سر چلسی با توماس صحبت کرده ام. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

در حالی که چلسی برای ماندن در مکان دوم باید لیورپول را شکست می داد ، با این تیم به تساوی 1 بر 1 رسید.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در هفته ای که منچستر یونایتد و سیتی حریفان خود را شکست داده بودند ، چلسی نتوانست با پیروزی برابر لیورپول از زمین خارج شود و در جدول به مکان سوم رسید.
چلسی در حالی برابر لیورپول صف آرایی کرد که کاپیتان جان تری بعد از گذشت نزدیک به 5 بازی در ترکیب آبی ها قرار گرفته بود که در نهایت توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند و در دقیقه 39 بازی ، پس از برخورد شدید با لوئیز سوارز از زمین بازی خارج و به بیمارستان منتقل داده شد.

 

ترکیب چلسی : چک ، ایوانوویچ ، تری ( 39 – کیهیل ) ، آزپلیکوئتا ، برتراند ، رامیرس ، ماتا ، اسکار (77-موسز) ، میکل ، هازارد ، تورس(82- استوریج)
بازیکنان استفاده نشده : ترنبال ، فرییرا ، رومئو ، مارین
کارت زرد : میکل
گل : تری (20)

 

ترکیب لیورپول : جونز ، جانسون ، خوزه انریکه ، آگر ، کراگر ، ویسدوم ، شاهین (59- سووسو ) ، جرارد ، آلن ، استرلینگ ، سوارز
بازیکنان استفاده نشده : گالکسی ، کوواتز ، کول ، هندرسون ، داونین ، اسایدی
کارت زرد : آلن ، جانسون ، جرارد
گل : سوارز (73)

 

داور: هاوارد وب
تماشاگران:41627 نفر

آمار بازی:
شوت : چلسی 12 – 9 لیورپول
شوت در چارچوب : چلسی 3 – 5 لیورپول
کرنر : چلسی 4 – 7 لیورپول
خطا : چلسی 12 – 13 لیورپول
درصد مالکیت توپ : چلسی - لیوروپول

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به گفته دیلی میرور ، فرانک لمپارد آماده انتقال زمستانه اش از استمفوردبریج به چین می باشد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، هافبک محبوب و 34 ساله چلسی که این روزها بدلیل مصدومیت بازیهای چلسی را از روی سکوها نگاه می کند راهی را خواهد رفت که دیدیر دروگبا در تابستان رفت و به سوی خاور دور ، چمدان هایش را بست و چلسی را ترک کرد.


با توجه به اخبار منتشر شده توسط دیلی میرور ، فرانک لمپارد با باشگاه گوانجو رنه به توافقات نهایی رسیده است و این بازیکن در ژانویه چلسی را ترک خواهد کرد.


چینی ها که خاطره خوبی از بازیکنان چلسی دارند و بعد از آنلکا ، دیدیر دروگبا توانست در 11 بازی برای شانگهای 8 گل به ثمر برساند ، آنها را بر این داشته که بار دیگر بدنبال بازیکنی از استمفوردبریج باشند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

خوان ماتا به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلستان در ماه اکتبر نامیده شد.

به گزارش کانون سمی هواداران چلسی در ایران، خوان ماتا برای اولین بار از زمان حضورش در انگلیس موفق به دریافت این جایزه از سوی مسئولان و کارشناسان لیگ برتر شد. ماتا در ماه اکتبر توانست 3 گل برای آبی ها در لیگ برتر به ثمر رساند و چندین پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد.
 

ماتای 24 ساله پس از دریافت این جایزه گفت : " من به خاطر این جایزه بسیار سپاس گزارم. این بسیار مهم است که فرم خود را حفظ و پیشرفت کنید، زیرا من هنوز جوان هستم. مهم ترین چیز تیم است و من همیشه تلاش می کنم که بهترین ها را برای تیمم انجام دهم تا کمکی به آن کرده باشم. "
 

ستاره اسپانیایی چلسی که در کنار ادن هازارد و اسکار دوس سانتوس مثلثی فوق العاده تشکیل داده است، در مورد آن ها گفت : " من واقعا از این لذت می برم. آن ها بازیکنانی هستند که دوست دارند با توپ بازی کنند، پاس گل بدهند و به خوبی جا به جا می شوند. آن ها کم و بیش مثل من هستند."

قبل از خوان ماتا آخرین بازیکن چلسی که توانسته بود این جایزه را دریافت کند، داوید لوئیز بود که در ماه مارس 2011 موفق شد بهترین بازیکن لیگ برتر شود.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

ویکتور موسز بر این باور است که می تواند نمایش بهتری داشته باشد و توانایی هایش را هنوز نتوانسته به طور کامل به نمایش در آورد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از درخشش ویکتور موسز در دوبازی اخیر چلسی و زدن گلهای مهم ، دلیلی شده است تا ویکتور موسز به یکی از بازیکنان برتر این روزها تبدیل شود.


این بازیکن جوان که به تازگی با 9 میلیون پوند به چلسی اضافه شده است ، شب گذشته توانست در دقایق پایانی ، گل پیروزی بخش تیمش را برابر شاختار به ثمر برساند تا چلسی همچنان در کورس صعود به مرحله بعدی باشد.
موسز در مصاحبه ای پس از این بازی گفت :" هنوز چیزهای بیشتر از بازی من باقی مانده است."


وی ادامه داد :" من چند شانس داشتم و در تمرینات نیز به سختی کار می کنم، همیشه گفته ام که می خواهم وقتی بازی می کنم ، از آن لذت ببرم. من درکنار هم تیمی هایم به تمرین سخت ادامه خواهم داد."


موسز در خصوص گلزنی اش به شاختار گفت :" من از آن لذت بردم و برایم در چلسی خیلی خوب خواهد بود."


موسز که بازی کردن در کنار اسکار ، هازارد و دیگر بازیکنان را تجربه کرده است ، در خصوص هم تیمی هایش گفت :" با کیفیت بازیکنانی که داریم ، از آنها چیزهای زیادی یادگرفته ام. این تنها راهی است که می توان پیشرفت کرد، بازی کردن کنار بازیکنان خوبی همچون این بازیکنان است."


او گفت :" در زمانی که در زمین هستم می خواهم از خودم لذت ببرم ، تعدادی از نامهای فوق العاده اینجا هستند که بازیکنان با کیفیتی هستند، کارکردن با آنها فوق العاده است."


ویکتور موس در خصوص وضعیت تیمش نیز گفت :" ما در هفته های اخیر سخت کار کرده ایم وبا این پیروزی عالی توانستیم بالاتر از یونتووس قرار گیریم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

اسکار ، گلزن بازی دیشب چلسی و یکی از بهترین های استمفوردبریج در شب گذشته ، معتقد است بازی دشواری را برابر شاختار سپری کرده اند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی به گل دقایق پایانی ویکتور موسز نیاز داشت تا شاختار دونتسک اوکراین را شکست دهند و از این به بعد با آرامش بیشتری به کار خود در لیگ قهرمانان ادامه دهد.
لوئیز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت : " اگر این فصل هم لیگ قهرمانان را برنده شویم، قطعا بهتر از این خواهیم شد. در غیر این صورت تیم چلسی دچار ضعف خواهد شد شد. "
ستاره چلسی ادامه داد : " نتایج بدست آمده نشان می دهند که این تیم متفاوتی است. ما متفاوت بازی می کنیم ولی همچنان قصد داریم کار هایی که از دستمان بر می آید را نشان دهیم. "
یکی از موفق ترین خرید های این فصل اروپا، ستاره برزیلی و جوان آبی هاست که در بازی مقابل شاختار از فاصله 45 یاردی با ضربه ای فوق العاده دروازه شاختار را گشود. اسکار معتقد است که این پیروزی برای صعودشان از گروه حیاتی بوده است.
اسکار به گزارشگران گفت : " این بازی همانطور که انتظار داشتیم مشکل بود. ما می دانستیم که آن ها با ترکیبی باز به دیدار ما می آیند و به ما فشار وارد می کنند. ما نمی توانستیم از بازی آن ها اطاعت کنیم و بازنده شویم. این بازی واقعا سخت بود، زیرا که در برخی از نقاط شاختار نسبت به ما بهتر بود. "
اسکار ادامه داد : " اما این بازی بزرگی بود و ما یک پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم. "
اسکار درباره گل خود گفت : " بله، من فکر می کنم که این گل زیبایی بود. شاختار در خط حمله بسیار خوب کار می کند و ما با آن مبارزه کردیم."
اسکار به یووه هشدار داد : " شاختار می تواند کار را برای یوونتوس نیز سخت کند. آن ها تیم بسیار خوبی هستند. اما خوش بختانه ما در بهترین فرم خود بودیم و توانستیم پیروز شویم. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: جمعه 19 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به گفته دیلی میل پپ گواردیولا آرزو دارد بتواند در تابستان امسال روی نیمکت تیم چلسی بنشیند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا که امسال با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده ، آرزو دارد در تابستان آتی خود را به نیمکت چلسی رساند و تا تجربه ای در لیگ برتر را با تیمی قدرتمند تجربه کند.


او بعد از 3 قهرمانی در لالیگ ، دو قهرمانی در اروپا در حضور چهار ساله اش در نیوکمپ آمار خوبی دارد ، اما گواردیولای موفق 41 ساله که اکنون در نیویورک در کنار خانواده اش زندگی می کند و کاملا از فوتبال دور است.


پس از قهرمانی چلسی با روبرتو دیمتئو و بلاتکلیف ماندنش به مدت 3 هفته ، کافی بود تا شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه چلسی با گواردیولا پخش شود ، هرچند این شایعه تکذیب شد اما بعید هم به نظر نیم رسد.


چلسی شروع طوفانی اش در لیگ برتر را نتوانست ادامه دهد و اکنون صدر را با منچستر یونایتد تعویض کرده است و باید برای نگهداری از عنوان قهرمانی اش در اروپا به مصاف شاختاری برود که در اوکراین برابر آنها شکست تلخی را پذیرفتند.


بعد از موفقیت گواردیولا در اسپانیا ، او به رکورد خوبی دست یافت و توانست 75% تمام بازیهایش در لالیگا را پیروز شود.گواردیولا می تواند گزینه ای برای بسیاری از باشگاه های بزرگ دنیا باشد اما مشاوران او ، او را مجاب کرده اند که بهترین جا برای او باشگاه چلسی خواهد بود.


علاقه گواردیولا برای مربیگری در چلسی زمانی بیشتر شد که بازیکنانی چون خوان ماتا، ادن هازارد و اسکار توانستند در ترکیب این تیم بدرخشند و نشان دهند آینده درخشانی در انتظار آبی ها خواهد بود.


اگر گواردیولا به چلسی بیاید آبراموویچ بدش نمی آید که برنامه ای طولانی مدت با او اجرا کند تا تیمی جوان را آماده مسابقات بزرگ کند.


بارسلونا که مکتب بازیکن های بزرگ کنونی اش نیز بوده است خوب بیاد دارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2006 ، لیونل مسی ،ژاوی و اندرس انیستا بازیکنان تعویضی بارسلونا بودند که حالا به عنوان برترین ها نامیده می شوند.


اما گواردیولا نیم نگاهی هم به منچستر سیتی دارد ، جایی که اگر روبرتو منچینی نتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود و در جدول مکان مناسبی کسب نکند ، اخراج خواهد شد.


حضور فران سورانو مدیر فنی منچستر سیتی که قبلا در بارسلونا مشغول به کار بود ، شایعه حضور گواردیولا در منچستر سیتی را بیشتر می کند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به نظر می رسد مسئولان باشگاه چلسی در نظر دارند تا دروازه مطمئنی را به عنوان جانشین چک انتخاب کنند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، آنطور که شواهد نشان می دهد باشگاه چلسی در تابستان تیباوت کورتویس را از اتلتیکو مادرید صدا خواهد زد تا به باشگاهی که به آن تعهد و قرارداد دارد بازگردد تا در کنار دروازه بان بزرگی چون پتر چک کسب تجربه کرده و به سطحی برسد که بتواند از دروازه آبی ها محافظت کند.
دروازه بان 20 ساله چلسی که به طور قرضی یک سال در اتلتیکو حضور داشت درخواست تمدید قرارداد قرضی اش را کرد و اکنون در حال سپری کردن دومین سالش در مادرید می باشد.
اما پتر چک که به 30 سالگی اش رسیده است ، 8 سال درخشان در استمفوردبریج داشته و توانسته ایت سه قهرمانی در لیگ برتر ، چهار قهرمانی در جام حذفی و یه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.
پتر چک حداقل می تواند 5 سال دیگر درون دروازه چلسی بیاستد اما روبرتو دیمتئو نیم نگاهی به آینده دارد که با بازنشستگی پتر چک ، جانشین مطمئنی برای او داشته باشد.
برنامه دیمتئو صدا کردن تمام بازیکنان جوان چلسی است که به طور قرضی در تیم های دیگر حضور دارند است تا سطح بازی آنها را محکی بزند و همچنین جوان ها می تواند از بازیکنان با تجربه تر ، نکات بیشتری را یاد بگیرند.
کورتویس بازیکنی است که آینده اش در استمفوردبریج مشخص است ، بازیکنی که در سال 2011 از گنک و طی قراردادی 7.9 میلیون پوند به چلسی پیوسته است.


اما سنگربان شماره 1 تیم ملی چک ، توانسته 256 بار درون دروازه چلسی ایستاده و خود را یکی از مهره های کلیدی این تیم معرفی کند و یکی از مهره های ماثر شود. او قبل از روی کار آمدن مورینیو به چلسی آمد و با 7 میلیون پوند یکی از خرید های خوب کلودیو رانیری برای چلسی به حساب می آید.
چلسی این برنامه برای خود چک نیز پیاده کرده بود و زمانی که کارلو کودیچینی درون دروازه می ایستاد ، پتر چک 21 ساله را از تیم استید رنز خریداری کردند.
و اگر کورتویس فصل آینده به باشگاه چلسی برگردد و تیمش بازی کند ، می تواند راهی را رفته باشد که پتر چک سپری کرده تا امروزه یکی از دلایل اصلی موفقیت های تیمش می باشد

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

نیمار معتقد است که اسکار می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، نیمار یکی از دوستان صمیمی و نزدیک هافبک شماره 11 چلسی می باشد. وی انتظار دارد که اسکار به بازیکن بهتری نسبت به کریستیانو رونالدو در لیگ برتر تبدیل شود.
 

مهاجم باشگاه سانتوس گفت : " لیگ برتر بازیکنان با کیفیت فراوانی دارد، اما هیچ کس نتوانسته به سطح رونالدو برسد. شما به لالیگا نگاه کنید، آن ها رونالدو، مسی، فالکائو، اینیستا و بازیکنان فراوان دیگری دارند."

نیمار ادامه داد : " اسکار دوست من است، اما من هنگامی که می گویم او می تواند به بهترین بازیکن لیگ برتر تبدیل شود، به عنوان یک دوست صحبت نمی کنم. توانایی های فنی او به اندازه بهترین های جهان خوب است و او می تواند گل های فوق العاده ای نیز به ثمر برساند. "
 

نیمار افزود : " او مانند رونالدینیو و ریوالدو است، یک جادوگر بر روی توپ...هرچند که او شروع بسیار خوبی با چلسی داشته است، هنوز هیچ چیز را از او ندیده اید."

نیمار در پایان گفت : " بازی او کامل است و او همه چیز را برای این که در دو سال آینده تبدیل به بهترین بازیکن جهان شود را دارد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو معتقد است که محرومیت جان تری باعث آسیب پذیر شدن خط دفاع چلسی شده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، بازی مقابل سوانسی سیتی آخرین جلسه محرومیت چهار جلسه ای کاپیتان آبی های لندن خواهد بود. در سه بازی که تری محروم بوده آبی ها 9 گل دریافت کرده اند!
 

دیمتئو گفت : " او به وضوح و مطمئنا بازیکنی تاثیرگذار برای ماست. تری یک مدافع فوق العاده است. هر وقت او بازی می کند، همیشه بسیار عالی کار می کند. "
 

دیمتئو از لوئیز و کیهیل که در این مدت مدافعان ثابت چلسی بوده اند راضی است. وی ادامه داد : " دیگر بازیکنان کار فوق العاده ای را هنگامی که در ترکیب بوده اند، انجام داده اند. اما قطعا جان تری بازیکنی است که در این زمان از دست دادیم و دلمان برایش تنگ شده است. در چند بازی گذشته گل های بیشتری نسبت به اوایل فصل دریافت کرده ایم."
 

سرمربی جوان چلسی ادامه داد : " به طور کلی احتمالا گل هایی که خوردیم به خاطر چند اشتباه فردی بوده اند. اما فکر می کنم که رکورد ما بسیار خوب است و مطمئنا ادامه خواهد داشت. "
 

دیمتئو در بخش پایانی صحبت هایش گفت : " شما به تیم های دیگر نگاه کنید، آن ها هم گل می خورند. ما قطعا باید سازمان دفاعی خود را نسبت به چند بازی گذشته بهبود بخشیم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

گری کیهیل بر این باور است که تیمش بازی دشواری برابر سوانسی خواهد داشت.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، گری مدافع جوان و توانمند تیم فوتبال چلسی که در هر دو بازی اخیر چلسی برابر منچستر یونایتد ، در زمین بوده است ، مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاهش انجام داد.


گری کیهیل در خصوص گل دقایق پایان ادن هازارد از روی نقطه پنالتی که باعث شد بازی به وقت های اضافه برود ، گفت :" لحظه بزرگی برای ما بود و ادن هم به زبایی ضربه اش را زد."


کیهیل ادامه داد :" ما شانسهای زیادی داشتیم و می توانیم بازی را خیلی زود تر از آنچه تمام کردیم ، تمام کنیم. اما خوشبختانه توانستیم پیروز شویم."
گری کیهیل درخصوص گل های خورده تیمش نیز گفت :" این دلخواه مدافعین نیست که چنین اجازه بدهیم و اشتباهاتی داشتیم. اما فوتبال همینطور است و ما به خوبی شخصیتمان را در برگشت به بازی نشان دادیم."


وی ادامه داد :" ما در بازی یکشنبه هم 2 گل عقب بودیم و شخصیتمان را با برگشت به بازی نشان داده بودیم و خوشبختانه در انتها نتیجه خوبی گرفتیم."


کیهیل همچنین درباره بازی با سوانسی نیز گفت :" فصل گذشته که رفتیم به آنجا و 1 – 1 شدیم ، بازی سختی بود و این بازی هم سخت خواهد بود ، اما از بازی چهارشنبه شب درس گرفتیم و می خواهیم بعد از دو بازی مایوس کننده و شکست در لیگ برتر ، پیروز شویم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

 


در جام اتحاديه فوتبال انگليس چلسي در خانه منچستريونايتد را در جدالي نفس گير شکست داد و ليورپول و تاتنهام با شکست برابر حريفان از دور رقابت ها حذف شدند.


دور يک هشتم نهايي ديدارهاي جام اتحاديه فوتبال انلگيس با برگزاري 3 ديدار به پايان رسيد.

به گزارش فارس،در مهم ترين ديدار اين مرحله تيم هاي چلسي و منچستريونايتد در استمفورد بريج لندن با يکديگر روبه رو شدند. اين ديدار در واقع تکرار ديدار يکشنبه گذشته در ليگ برتر انگليس بود که به پيروزي يونايتدها در زمين چلسي انجاميده بود.

در آن ديدار مارک کلاتنبرگ، داور مسابقه 2 بازيکن از چلسي را از زمين اخراج و گل سوم يونايتدها را نيز که آفسايد بود به اشتباه صحيح اعلام کرد. پس از اين ديدار تعدادي از بازيکنان چلسي مدعي شدند کلاتنبرگ در جريان ديدار با کلمه هاي نامناسبي با آنها صحبت کرده و به جان اوبي ميکل، هافبک رنگين پوست اين تيم توهين نژاد پرستانه کرده است. باشگاه چلسي اعلام کرد از اين داور شکايت خواهد کرد و اتحاديه داوران حرفه اي نيز حمايت کامل خود را از کلاتنبرگ اعلام کرد. حال هنوز سرنوشت اين ديدار مشخص نشده که اين 2 تيم در چارچوب جام اتحاديه به مصاف يکديگر رفتند.

در اين ديدار که بيش از 41 هزار تماشاگر آن را از نزديک تماشا کردند رايان گيگز، هافبک ولزي منچستريونايتد در دقيقه 22 گل نخست بازي را وارد دروازه ميزبان کرد. دقيقه 31 داويد لوييز از روي نقطه پنالتي کار را به تساوي کشاند و در دقيقه 43 خاوير هرناندز گل دوم يونايتد را وارد دروازه چلسي کرد تا تيمش را در خانه حريف پيش بيندازد.

دقيقه 52 گري کيهيل گل تساوي آبي هاي لندن را زد ولي 7 دقيقه بعد و در دقيقه 59، ناني بار ديگر يونايتدها را پيش انداخت. نتيجه 3 بر 2 تا دقيقه 94 پا بر جا ماند تا اينکه داور با اعلام ضربه پنالتي به سود چلسي تصميم جنجالي را گرفته باشد. ادن ازرد از روي نقطه پنالتي کار را به تساوي کشاند تا بازي وارد وقت هاي تلف شده شود.

دنيل استاريج دقيقه 97 و راميرس 116 براي چلسي گل زدند تا اين تيم در آستانه پيروزي قرار بگيرد. گل دقيقه 120 رايان گيگز از روي نقطه پنالتي نيز به يونايتدها کمکي نکرد تا آنها در اين ديدار شکست خورده و از راهيابي به مرحله بعد باز بمانند.

نتيجه ساير ديدارها به شرح زير است:

ليورپول يک – سوانسي 3

لوييس سوارز 76 براي ليورپول

چيکو 34، داير 72، دگوزمن 94 براي سوانسي

نورويچ 2 – تاتنهام يک

فرتونگن 84 (گل به خودي)، جکسون 86 براي نورويچ

گرت بيل 66 براي تاتنهام

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

چلسی موفق شد منچستر یونایتد را از پیش رو بردارد و به دور بعدی مسابقات اتحادیه فوتبال انگلستان برسد.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، درست چند روز بعد از شکست چلسی برابر منچستر یونایتد که با حرف و حدیث های زیادی همراه بود ، آبی پوشان لندنی موفق شدند منچستری ها را شکست دهند تا دست آنها از یک جام کوتاه شود و از دور مسابقات اتحادیه در استمفوردبریج حذف شوند.


نیمه اول :

نیمه اول بازی دو تیم پر از اشتباهات فردی بود که در این اشتباه رومئو و پتر چک که منجر به گل اول یونایتد شد ، شاید مشهود ترین و تاثیرگذار ترین اشتباه در این نیمه بود. در ابتدای بازی دفاع منچستر آشفتگی محسوسی داشت که چند بار موقعیت خوبی نسیب مهاجمان چلسی شد که به سادگی از دست رفت. تا این که آبی ها توانستند توسط لوئیز در دقیقه 31 با خطایی که روی موسز بدست آمد، دروازه یونایتد را از روی نقطه پنالتی باز کند.
این گل لوئیز طولی نیانجامید که با یک نفوذ احساسی و اشتباه توسط خود لوئیز، توپ در میانه زمین از دست رفت و یونایتدی ها از فضای خالی پشت سر لوئیز به خوبی استفاده کردند و گل دوم را به ثمر رساندند.
 


نیمه دوم:

نیمه دوم نیمه متفاوتی بود و چلسی در بیشتر دقایق کنترل بازی را در دست داشت و توانست بازی را بار دیگر به تساوی بکشاند که خیلی این مدت به طول نیانجامید که بازهم با غفلت مدافعان چلسی، شیاطین سرخ به سادگی گل سوم را نیز به ثمر رساندند. تا چلسی بازهم از حریفش عقب باشد. چلسی حملات متعددی روی دروازه منچستر تدارک دید که تمامی آنها بی نتیجه ماند. تا اینکه در دقیقه  94 بازی، مدافع منچستر یونایتد با خطا جلوی ضربه زدن رامیرس را گرفت و داور برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان داد تا ادن هازارد با خونسردی تمام در آخرین دقیقه بازی دروازه منچستر را باز کند و بازی به وقت های اضافه برسد.


وقت های اضافه:

تیم چلسی که وقت های اضافه را با روحیه بهتری شروع کرده بود، توانست در وقت اضافه اول از اشتباه مدافعان منچستر استفاده کرده و توسط دنیل استوریج به گل چهارم خود دست یابند. بعد از به ثمر رسیدن این گل منچستری ها کمی کنترل اعصاب خود را از دست دادند که منجر به درگیری نانی و اسکار شد.
نیمه دوم بیشتر در میانه زمین سپری شد و منچستری ها بدنبال گذری برای رسیدن به دروازه چلسی بودند و چندین بار حملاتی انجام دادند که با ضد حمله های چلسی پاسخ داده شد و یکی از این ضد حمله ها با حرکت تکنیکی زیبای ادن هازارد و رامیرس منجر به گل پنجم چلسی شد تا آب سردی باشد بر تن شیاطین سرخ.
اما در دقایق پایانی بود که منچستر یونایتد با خطای آزپلیکوئتا روی هرناندز صاحب یک ضربه پنالتی شد که منجر به گل چهارم یونایتدی ها شد و روحیه را به اردوی آنها برگردانند ، اما در نهایت نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و بازی را با نتیجه 5 بر 4 واگذار کردند تا از مسابقات جام اتحادیه کنار روند.


ترکیب چلسی : چک ، لوئیز ، کیهیل ، آزپیلیکوئتا ، برتراند ، رومئو (71- اسکار ) ، ماتا ، میکل (46-رامیرس) ، موسز ، استوریج ، پیازون (55- هازارد)
بازیکنان به کار گرفته نشده : هیلاریو ، فرییرا ، مارین ، ساویله
کارت زرد : رومئو ، میکل ، لوئیز، اسکار، رامیرس
گل : لوئیز(31-پنالتی)، کیهیل(52)، هازارد(90-پنالتی)، استوریج (97) ، رامیرس (116)

ترکیب منچستر یونایتد: لیندگارد، رافائل ، باتنر(46- پاول ) ، ووتون، کین ، اندرسون (81- تونیکلیفه ) ، گیگز ، نانی ، فلچر ، هرناندز ، ولبک (99- ماچدا)
بازیکنان به کار گرفته نشده : جانستون ، ورمیجل ، لینگرد، بردی
کارت زرد: ووتون ، نانی ، کین
گل : گیگز (22 و 120 - پنالتی)، هرناندز (43)، نانی (59)

داور : مسون
تماشاگران : 41126 نفر
 


آمار بازی

شوت : چلسی 28 – 14 منچستر یونایتد
شوت در چارچوب : چلسی 14 – 9 منچستر یونایتد
کرنر: چلسی 6 – 4 منچستر یونایتد
خطا: چلسی 17 – 21 منچستر یونایتد
درصد مالکیت توپ: چلسی 53– 47 منچستر یونایتد

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

هر دو مربی دو تیم چلسی و منچستر یونایتد تایید کردند که تغییراتی در ترکیب اولیه تیمشان نسبت به بازی قبلی خواهند داشت. چهارشنبه ساعت 23:15 چلسی و منچستر یونایتد بار دیگر در استمفوردبریج و در قالب جام اتحادیه باید به مصاف یکدیگر بروند.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی های لندن در بازی گذشته خود مقابل یونایتد شکستی سرافرازانه بدست آوردند. حال آبی های لندن بدشان نمی آید که انتقام مقابل منچستر یونایتد با حذف این تیم از جام اتحادیه همراه باشد.
 

دیمتئو در گفتگوی خود با سایت باشگاه چلسی گفت : " این قطعا یک وضعیت پیچیده است. زیرا که جان تری، تورس و ایوانویچ هر سه محرومند و فرانک لمپارد و اشلی کول نیز مصدوم می باشند. مچ پای اشلی ورم کرده است و نمی تواند به بازی مقابل یونایتد برسد. "
 

دیمتئو ادامه داد : " بنابرین این انتخاب های ما را کاهش می دهد، ولی بازیکنان دیگر آماده هستند. این چهارمین بازی ما در 10 روز اخیر است و همه این مسابقات بازی های بزرگی بوده اند، بنابرین مطمئنا در نظر داریم که مقداری تیم را تازه نفس کنیم و همچنین چند تن از ستارگان جوان خود را بازی دهیم. "
 

لوکاس پیازون که به دلیل مصدومیت همسترینگ خود چند هفته ای از میادین دور بود، هم اکنون برای این بازی آماده است. به نظر می رسد که سزار آزپیلیکوئتا در پست مدافع راست و دنیل استوریج نیز به عنوان تک مهاجم تیم در ترکیب اصلی حضور داشته باشند.
 

دیمتئو در مورد بازیکنان نیمکت نشینش گفت : " آن ها بازیکنان بسیار خوب و جوانی هستند، اما باید مقداری تجربه نیز کسب کنند. این ارزشمند است که می توانیم عملکرد آن ها را ببینیم. آن ها منتظر یک فرصت بودند و هم اکنون زمانش فرا رسیده است. من فکر می کنم که چیز های بیشتری از آن ها خواهیم دید. "
 

سرمربی جوان چلسی افزود : " با 7 بازی که در ماه نوامبر و 10 الی 9 بازی که در ماه دسامبر داریم به قدر کافی فشردگی احساس می شود."
 

سرمربی منچستر یونایتد گزارش داد که برای بازی این بازی تغییراتی نسبت به بازی قبل خواهد داشت و شاید ترکیبی مشابه آن چه که در دیدار دور قبلی جام اتحادیه مقابل نیوکاسل به میدان فرستاد، روانه بازی کند. در آن بازی هرناندز، ولبک و وین رونی مهاجم بودند و خط هافبک این تیم را تام کلورلی، فلچر و اندرسون تشکیل می دادند و دهیا نیز در درون دروازه قرار داشت. تنها خطی که در دیدار یونایتد مقابل نیوکاسل بی تجربه بود، خط دفاع این تیم بود. بنابرین این ترکیب تفاوت چندان زیادی با ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت.
 

دیمتئو معتقد است : " چندان مطمئن نیستم اگر یونایتد بخواهد ترکیبی را که مقابل نیوکاسل راهی میدان کرد مقابل ما به بازی بگیرد. این مسئله مقداری ناشناخته است، اما من قصد ندارم که فقط یک تیم جوان را به میدان بفرستم، در نظر دارم که تیمی قدرتمند بچینم. "
 

دیمتئو به هوادان تیم گفت : " امیدوارم که هواداران پشت تیم و خصوصا بازیکنان جوانمان باشند و ما را به سوی پیروزی شتاب دهند. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

با درخشش لوکاکو در تیم وست بروموویچ احتمال بازگشتش در ژانویه به چلسی قوت گرفته است.
 


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از گلزنی روملو لوکاکو در وست بروموویچ و درخشش این بازیکن در این تیم که ثمره آن 3 گل در لیگ برتر بوده است ، صحبت هایی در خصوص بازگشت او به چلسی عنوان شده است.


روبرتو دیمتئو در این خصوص گفت :" برای انتقالش در ژانویه امکانی برای ما وجود ارد. قرارداد او یکساله به طور قرضی است اما ما بندی در قرارداد او داریم. او عملکرد خوبی داشته است اما باید به آینده او نگاه کنیم که از ابتدا در ترکیب قرار گیرد و باید ببنیم چطور خواهد بود."


به نظر می رسد اگر فرناندو تورس نتواند خود را به روبرتو دیمتئو ثابت کند ، مربی ایتالیایی برای تقویت خط حمله خود روملو لوکاکو را در ژانویه به چلسی باز خواهند خواند.


همچنین استیو کلارک ، بازیکن و مربی سابق چلسی و کنونی وست بروموویچ گفت :" اینکه در ژانویه چه اتفاقی می افتد ، در ژانویه رخ می دهد. در حال حاضر در ذهن من اتفاقی رخ نداده است."


کلارک ادامه داد " روملو تعویض خوبی برای ما بوده است و صبور بوده است و اکنون باید به او فرصت بازی کردن داد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

خوان ماتا تاکید کرد که علی رغم خط خوردن از لیست تیم ملی اسپانیا، می خواهد در فرم حال حاضرش برای چلسی باقی بماند و عملکرد خارق العاده اش را ادامه دهد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مرد اسپانیولی چلسی نقشی حیاتی در بازگشت پر شکوه آبی ها از ورزشگاه وایت هارت لین داشت و هنگامی که چلسی 2-1 از تاتنهام عقب بود، توانست با دو گل زیبا و پاس گلی تماشایی 3 گل دیگر برای چلسی به ارمغان آورد و عامل اصلی پیروزی شیرهای آبی لندن لقب گیرد.
 

خوان ماتا از لیست تیم ملی اسپانیا برای دیدار مقابل بلاروس و فرانسه خط خورد، اما بازیساز 24 ساله معتقد است که باشگاهش دغدغه ی اصلی اوست.
 

ماتا گفت : " من نمی دانم که آیا کسی بازی مرا از اسپانیا می بیند یا نه، من فقط تلاش می کنم که در هر بازی چلسی پیشرفت کنم. "
 

هافبک کوتاه قامت چلسی ادامه داد : " من فقط می خواهم بهترین ها را برای تیمم انجام دهم و در این لحظات واقعا احساس خوبی دارم. یک موقعیت گل زنی دیگر نیز داشتم ولی به نظرم فرناندو (تورس) در وضعیت بهتری نسبت به من برای گل کردن توپ قرار داشت."
 

محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید در پایان گفت : " اما مهم ترین چیز برای ما پیروزی بود. قبل از بازی ما می خواستیم که همچنان در رده اول لیگ باقی بمانیم و هنوز هم اول هستیم. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

اندره ویلاس بواس پس از مشاهده پیروزی 4-2 آبی های لندن مقابل تاتنهام، به استعداد چلسی در بازیسازی ادای احترام کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، شاگردان آندره ویلاس بواس در تاتنهام ابتدا با گل های دفوئه و گالاس با نتیجه 2-1 از حریف خود پیش افتادند، اما پس از آن چلسی در کمتر از 25 دقیقه 3 گل وارد دروازه این تیم کرد تا در نهایت با نتیجه 4-2 به پیروزی برسد و اولین پیروزی خود در هفت بازی گذشته اش در ورزشگاه وایت هارت لین را بدست آورد.
 

سرمربی سابق باشگاه چلسی، اندره ویلاس بواس گفت : " چلسی بازی را با درخشش منحصر به فرد اسکار،ادن هازارد و خوان ماتا پیروز شد. آن ها می توانند درهای بسته را باز کنند و برای حریف دردسرساز شوند. آن ها بسیار خلاق و خوب هستند.  "
 

ای وی بی در مورد ماتا که به نوعی تیمش را سلاخی کرد، گفت : " هنگامی که من در چلسی بودم ماتا را خریدم و اکنون از این که زیر نظر مربی دیگری می درخشد شگفت زده نشده ام. "
 

بواس که به نظر می رسد خودش از دیدن بازی هازارد، ماتا و اسکار در کنار هم لذت برده ادامه داد : " حضور این سه بازیکن پشت سر یک مهاجم شگفت انگیز بود. چلسی همانند منچستر سیتی در همین مرحله از فصل گذشته است. "
 

بواس در پایان گفت : " منچستر یونایتد گرفتار سیتی شده است، به طوری که شما هیچ وقت نمی دانید چه اتفاقی در بازی آن ها می افتد. اما چلسی در زمین آرسنال و سپس در وایت هارت لین برنده شده، این دو پیروزی بزرگ برای آبی هاست. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 108375
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12