بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

رافا بنیتز معتقد است که پس از برد قاطعانه مقابل استوک سیتی، تیمش در حال پیشرفت می باشد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی در نیمه اول بازی خود مقابل استوک، با گل به خودی جاناتان والترز نیمه اول را پیروز به رختکن رفت. سپس بار دیگر والترز برای چلسی گل زنی کرد تا آبی ها 2-0 در ورزشگاه بریتانیا جلو بیفتند. پس از آن فرانک لمپارد از روی نقطه پنالتی دروازه بگوویچ را بار دیگر باز کرد و در نهایت ادن هازارد با شوتی دیدنی و غیر قابل مهار گل چهارم چلسی را به ثمر رساند تا آبی ها به بردی ارزشمند دست یابند.
 

این اولین شکست خانگی استوک سیتی در این فصل بود. بنیتز پس از اتمام بازی گفت :"من واقعا از نیمه اول راضی بودم. به سختی مقابل استوک سیتی که به ما فشار می آورد کار کردیم، با این حال در خط دفاعمان قدرتمند باقی ماندیم و گل نخوردیم. بدیهیست که نیمه دوم بسیار بهتر بود. گلی که زدیم باعث شد که استوک بازتر بازی کند."
 

رافا ادامه داد :"در نیمه دوم فضای بیشتری داشتیم و درک بین بازیکنان قوی تر شده بود. همه چیز به خوبی برایمان پیش رفت."
 

شکست چهارشنبه شب چلسی مقابل سواسنی در جام اتحادیه کار چلسی را برای صعود به فینال این رقابت ها سخت کرد، با این حال رافا بنیتز به آینده امیدوار است و از فضای حاکم بر باشگاه تعریف کرد.
 

سرمربی اسپانیایی چلسی گفت :"ما واقعا کارکنان خوبی در باشگاه چلسی داریم که به سختی تلاش می کنند. بازیکنان خوش حالند و اتمسفر باشگاه نیز خوب است. واضح است که شما نمی توانید نتایج را کنترل کنید، اما در این مقطع جو حاکم بر باشگاه فوق العاده است."
 

رافا در پایان صحبت هایش گفت :"امیدواریم که دو یا سه بازی دیگر را نیز ببریم تا مردم متوجه شوند که به خوبی در حال پیشرفت هستیم. اگر شما به آمار نگاه کنید در می یابید که بیشتر از گذشته گل زده ایم و گل های کمتری نیز دریافت کرده ایم. همه چیز به خوبی پیش می رود."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 25 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد ارزش های داوید لوئیز در چلسی را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، لوئیز با ورودش به چلسی در سال 2011، قدرت حمل توپ و بازی سازی در خط دفاع را به چلسی آورده است.

البته این حرکات لوئیز همیشه به سود چلسی نبوده، اما در تعهد داوید لوئیز به پیراهن چلسی و شور شوقش هنگام بازی کردن هیچ شکی وجود ندارد.
 

ممکن است که هم اکنون بهترین پست برای داوید لوئیز پیدا شده باشد. بنیتز در دیدار مقابل مونتری و استون ویلا از مدافع برزیلی خود به عنوان هافبک تدافعی استفاده کرد که باعث شد داوید لوئیز بتواند بسیاری از ویژگی های تدافعی و همچنین غریزه تهاجمی خود را به خوبی نشان دهد.
 

فرانک لمپارد در گفتگو با سایت باشگاه چلسی زبان به تمجید از لوئیز گشود، اسطوره آبی های لندن گفت : " او قابلیت بازی در هر دو پست را دارد و او مدافع وسط فوق العاده ای نیز می باشد. دیگران می گویند که هافبک مرکزی نیز می تواند پست او باشد، من فکر می کنم که حق با آن هاست. "
 

فرانکی ادامه داد : " در این پست شما باید منظم و در موقعیت های مناسب بازی کنید، در دیدار مقابل استون ویلا لوئیز نشان داد که بازیش منظم است و قابلیت بازی در این پست را دارد. "
 

لمپارد همچنین ادعا کرد که هیچ کس در استمفوردبریج از گل شدن ضربه آزاد داوید لوئیز که از فاصله 25 متری و به زیابیی به تور نشست، تعجب نکرده است.
 

لمپارد اضافه کرد : " شما نمی توانید ساعت هایی که بر روی این کار تمرین می شود را ببینید. داوید مقابل استون ویلا ضربه آزاد را گل کرد و هم اکنون شما در حال دیدن پاداش آن هستید. هنگامی که در چنین منطقه ای ضربه آزادی بدست می آید، همه تصور می کنند که داوید توپ را به چارچوب می زند. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مدافع باشگاه فوتبال چلسی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال صربستان معرفی شد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، برانیسلاو ایوانویچ 28 ساله دیشب در مراسمی که در صربستان برگزار شد، به عنوان بهترین فوتبالیست سال این کشور معرفی شد و توپ طلای فدراسیون فوتبال صربستان را از آن خود کرد.
 

کاپیتان 28 ساله تیم ملی فوتبال صربستان پس از دریافت این جایزه گفت : " این جایزه ارزش فراوانی برای من دارد. هنگامی که شما به عنوان بهترین در کشور خود معرفی می شوید، پاداشی برای هر آنچه که بدست آورده اید می باشد. من خوش حالم، ولی می خواهم از خوانواده و تمام هم تیمی هایم در چلسی و تیم ملی تشکر کنم. آن ها به من کمک کردند که در این جایگاه قرار بگیرم. "
 

مدافع موفق باشگاه فوتبال چلسی ادامه داد : " هم اکنون من متعهد به حفظ استاندارد ها و حتی بهبود آن ها هستم. "
 

این جایزه سال 2012 را برای ایوانویچ به بهترین شکل ممکن رقم زد. ایوا در این سال موفق به کسب لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا با چلسی شد و پس از آن نیز بهترین بازیکن سال کشورش لقب گرفت تا کریسمس شیرینی را تجربه کند.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد یکی از رکوردهای چلسی را در پانصدیم بازی خود در لیگ برتر انگلستان با گل زیبایش مقابل استون ویلا شکاند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، گل زیبای فرانک لمپارد در دیدار مقابل استون ویلا باعث شد که وی با پشت سر گذاشتن بابی تامبلینگ، بهترین گلزن تاریخ چلسی در لیگ انگلستان شود و نامش در کتاب های تاریخ باشگاه ثبت گردد.
 

پس از بازی مقابل استون ویلا و رکورد شکنی، لمپارد با شوخی گفت : " این بدین معناست که من پیر شده ام. ( می خندد) نه، این چیز های زیادی را نشان می دهد. من خوش شانسم که برای باشگاهی بزرگ و در کنار مربیان و بازیکنانی فوق العاده بازی کرده ام. "
 

لمپارد ادامه داد : " به این رکورد گل زنی افتخار می کنم که با شکست دادن مردی بزرگ مانند بابی تامبلینگ که یک اسطوره و فردی دوست داشتنی می باشد، بدست آمد. این کار ساده ای نبود، ولی هواداران از دقیقه اول بازی از من حمایت کردند، از آن ها قدردانی کرده و تلاش می کنم که برای آن ها عالی بازی کنم. "
 

لمپارد درباره پیروزی بی رحمانه چلسی مقابل استون ویلان گفت : " ما از دقیقه اول اشتهای فراوانی برای پیروزی در بازی داشتیم. سعی کردیم که سریع بازی کنیم و گل زود هنگام نیز به ما کمک کرد. "
 

لمپارد که قراردادش با باشگاه چلسی در پایان این فصل از رقابت ها به اتمام می رسد، افزود : " من هنوز با چلسی قرارداد دارم و می خواهم که بازی به بازی پیش بروم. من عاشق بازی کردن در اینجا هستم، از آمادگی خودم خوش حالم و تلاش می کنم که از فوتبالم لذت ببرم. "
 

فرانکی در پایان گفت : " باور دارم که هنوز می توانم بازی کنم و زمان زیادی برای من باقی مانده است. من اینجا هستم تا بازی کنم و به دیگران نشان دهم که چه کارهایی از دستم بر می آید. "

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

رومان آبراموویچ می خواهد در ژانویه دست به کار بزرگی بزند و حدود 85 میلیون پوند برای خرید رادامل فالکائو و ویلیان پرداخت کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، با توجه به گزارشات دیلی اکسپرس، چلسی پیشنهادی 50 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن رادامل فالکائو به اتلتیکو مادرید تحویل خواهد داد و امیدوار است که بتواند با 35 میلیون پوند ویلیان را نیز از شاختار دونتسک به خدمت بگیرد.
 

گزارشات حاکی از این هستند که آبی ها روملو لوکاکو را نیز در ژانویه از انتقال قرضیش باز می گردانند تا خط حمله خود را تقویت کنند. لوکاکو درخشش خیره کننده ای در وست برومویچ داشته و تا اینجای کار موفق به زدن 6 گل شده است.

 

رادامل فالکائو در این فصل 20 گل به ثمر رسانده و ویلیان نیز با عملکرد خود در شاختار همه را تحت تاثیر قرار داده است. شایان ذکر است که فالکائو در این فصل لیگ اروپا برای اتلتیکو مادرید در هیچ یک از بازی هایش به میدان نرفته است! بنابرین در صورت پیوستن به چلسی می تواند در این رقابت ها آبی ها را همراهی کند.
 

رافا بنیتز نیز در روز گذشته به خریدهای زمستانی اشاره و عنوان کرد که فرناندو تورس باید آماده جنگیدن بر سر جایگاهش در چلسی باشد. این صحبت ها به اندازه کافی برای اوج گرفتن شایعات پیرامون نقل و انتقالات زمستانی چلسی کافیست. کاملا مشخص است که آبی ها در ژانویه نهایت تلاش خود را برای خرید مهاجمی در کلاس جهانی انجام خواهند داد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

 آبی های لندنی توانستند با یک پیروزی پر گل برابر استون ویلا خود را در کورس قهرمانی نگه دارند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در روزهایی که چلسی خوب نتیجه می گیرد و گل های زیادی به ثمر می رساند ، توانست اینبار استون ویلا را قربانی کند و با هشت گل این تیم را در استمفوردبریج شکست دهد. این پیروزی ، اولین پیروزی لیگ برتری رافائل بنیتز و چلسی در استمفوردبریج بود که شروع طوفانی ای برای پیروزی های خانگی او می تواند باشد.


فرانک لمپارد که به عنوان کاپیتان تیم از ابتدا در ترکیب آبی ها قرار داشت ، توانست با به ثمر رساندن گل چهار تیمش ، یکصدمین گل خود در لندن را در پانصدمین بازی خود در لیگ برتر در آمار درخشانش اضافه کند.

لوکاس پیازون که توانست در دقیقه 90 یک پنالتی برای آبی ها بدست آورد ، خودش پشت آن ضربه ایستاد که نتوانست دروازه استون ویلا را باز کند. این اولین بازی جوان برزیلی در لیگ برتر بود که در آن توانست پاس گلی دیدنی به هموطنش رامیرس بدهد.

ترکیب چلسی : چک ، ایوانوویچ ، کول ، لوئیز ، کیهیل ، آزپلیکوئتا ، لمپارد ( 60- رامیرس ) ، ماتا ( 73 - پیازون ) ، موسز ، هازارد ، تورس ( 66- اسکار )
بازیکنان به کار گرفته نشده : ترنبال ، فرییرا ، مارین ، آکه 
گل : تورس (3) ، لوئیز (29) ، ایوانوویچ (34) ، لمپارد (58) ، رامیرس (75 ، 90+1) ، اسکار(79-پنالتی) ، هازارد (83)


ترکیب استون ویلا : گوژان ، کلارک ، لیچاژ ، بیکر ، لاوتون ، وست وود ( 56 -ایلند ) ، بانان ، هرد ، هولمن (79-بویری) ، بنته که ، ویمن
بازیکنان به کار گرفته نشده : گیون ، ال احمدی ، آبرایتون ، دلف

داور : داود
ورزشگاه : استمفوردبریج
تماشاگران :41363 نفر

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: سه شنبه 5 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

مورینیو در پاسخ به مصاحبه اخیر رافا بنیتز ، ابراز امیدواری کرد که زمان از دست دادن جام جهانی باشگاه ها او فقط به چلسی فکر می کرده است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پس از آنکه رافا بنیتس به تازگی در مصاحبه ای رادیویی با رادیو اوندا سرو از اسپانیا انجام داد و از پیشنهاد رئال مادرید خبر داد که او را برای آخر این فصل می خواسته اند و حاضر بودند برایش پول زیادی هم پرداخت کنند ، خوزه مورینیو سرمربی فعلی رئال مادرید نیز در عکس العمل به صحبت های رافا گفت :" من از بعضی چیزها خبر دارم اما نمی خواهم در باره رئال مادرید صحبتی کنم چرا که فکر نمی کنم باید این کار را بکنم."


مورینیو ادامه داد :" به عنوان یک هوادار چلسی ، تمام چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم او در زمان بازی با کورنتیانس به رئال مادرید فکر نمی کرده است."


مورینیو که انتظار جدایی احتمالی اش را از رئال مادرید می کشد ، در حالی در خصوص رافا بنیتس و رفتارش صحبت کرده که به گفته نشریات مختلف یکی از گزینه های نشستن روی نیمکت چلسی در سال آینده نیز می باشد.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 3 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 108375
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12