بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

چلسی توانست با پیروزی برابر تیمی پر مدعا خود را مدعی حضور در فینال اروپا معرفی کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، تیم فوتبال چلسی که امشب میهمانی از دیار کاتالون ها داشت توانست با یک گل از دیدیر دروگبا آنها را بدرقه کند تا همچون گذشته بارسلونایی ها استمفوردبریج را در خاطرشان داشته و از آن بترسند.

در بازی امشب عملکرد دفاعی تیم و به خصوص خط دفاعی چلسی بسیار خوب عمل کرد و چک چندین واکنش دیدنی داشت.

 

ترکیب چلسی : چک ، ایوانوویچ ، کول ، تری ، کیهیل ، رامیرس ، لمپارد ، میرلس ( 88 - بوسینگوا) ، میکل ، ماتا ( 74 - کالو  ) ، دروگبا

بازیکنان استفاده نشده : ترنبال  ، اسین ، مالودا ، تورس  ، استوریج

کارت زرد: رامیرس ، دروگبا

گل : دروگبا ( 45 + 1 ) 

 

ترکیب بارسلونا : والدز ، آلوز ، پویول ، آدریانو کورینا ، فابرگاس (78 - تیاگو ) ، ژاوی ( 86 - کویئنکا  ) ، اینیستا ، مسی ، ماسچرانو ، بوسگتس ، سانچز ( 66- پدرو )

بازیکنان استفاده نشده : پینتو ، پیکه ، بارترا ، کیتا

کارت زرد: پدرو ، بوسگتس

داور: بریخ

ورزشگاه : استمفوردبریج

تماشاگران : 38039 نفر

آمار بازی:

شوت : چلسی 4 – 25 بارسلونا 

شوت در چارچوب : چلسی 2 – 15 بارسلونا

کرنر : چلسی 1 – 8 بارسلونا

خطا : چلسی 10 – 9 بارسلونا

درصد مالکیت توپ : چلسی 30 – 70 بارسلونا

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

جان تری ، کایپتان چلسی از دیدیر دروگبا به عنوان یک بازیکن بزرگ و شگفت انگیز نام برد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان تری کاپیتان محبوب و توانمند چلسی روز گذشته یکی از ارکان اصلی دفاعی تیمش بود که توانست فرصت های زیادی را از مردان گواردیولا بگیرد.

تری در پایان این بازی گفت :" ما صبر بسیار خوبی داشتیم . بارسلوما در خیلی بد بازی را دراختیار داشت و من تا دقیقه 10 ، 15 دقیقه ابتدایی توپی را لمس نکرده بودم."

تری ادامه داد :" هافبک های ما واقعا کار سختی داشتند و دیدیر در خط حمله تیم مثل همیشه خوب بود. این عملکرد فوق العاده و خستگی ناپذیری تمام بازیکنان بود."

تری در خصوص درخشش دیدیر دروگبا نیز گفت :" دیدیر شگفت انگیز است . این تمام چیزی است که می توانم درباره او بگویم. در چنین بازی های  بزرگی ، او خودش را همچون بازی با تاتنهام نشان داد. او ترس را در بازی تاتنهام قبل از چهار گل به آنها داد و امشب نیز همان کار را تکرار کرد. او در مقابل برخی از بهترین مدافعان جهان قرار گرفته است . شاید این بتواند برای او کمی خسته کننده باشد اما او توپ را نگه می دارد و به خوبی هافبک ها و تیم را به جلو هدایت می کند."

کاپیتان تری همچنین درباره بازی برگشت تیمش با بارسلونا نیز گفت :" مطمئنا بازی سختی در بارسلونا خواهیم داشت. واضح است که آنها موقعیت های زیادی خواهند داشت و فشار خواهند آورد. آنها تیم خوبی هستند اما ما در بازی اول نشان دادیم که از آنها نمی ترسیم."

تری گفت :" ما به آنها احترام می گذاریم. این بازی سخت خواهد بود اما با عملکرد دیگری از آنها شبیه به امشب برایمان مشکلی نخواهد داشت."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

به نظر می رسد آبراموویچ در تابستان برای تقویت تیمش خرید های بزرگی انجام خواهد داد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، رومان آبراموویچ که تا به حال هزینه های زیادی برای تیم چلسی انجام داده است این بار نیز به نظر می رسد با خرید چند ستاره جوان بخواهد روح تازه ای در تیمش ایجاد کند.

فصل که آندره ویلاس بواس با کوهی از آرزو شروع کرد به بی راهه ای ختم شده است که شاید چلسی را از حضور در لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده بازدارد ، همین کافیست تا آبراموویچ از عملکرد تیمش راضی نباشد و بخواهند با خرید چندین ستاره تیمش را به روزهای اوجش بازگرداند.

از همین رو میل آنلاین طی مطلبی خبر از لیست 247 میلیون پوندی رومان آبراموویچ در تابستان خبر داد که در صدر خرید های آبی ها لوکا مودریچ قرار دارد. لیست احتمالی خرید های آبراموویچ بدین ترتیب است :

لوکا مودریچ ( تاتنهام ) 40 میلیون پوند – چلسی بارهای تلاش کرد تا مودریچ با استمفوردبریج بیاورد ، حتی خود این بازیکن نیز از مسئولان تاتنهام خواست تا اجازه انتقالش به چلسی را صادر کنند ، اما هری ردنپ و دیگر مسئولان تاتنهام چنین اجازه ای را به هافبک کروات خود ندادند.

هالک ( پورتو ) 35 میلیون پوند – مهاجم تنومند پورتو که ویلاس بواس هرچقدر تلاش کرد نتوانست او را با خود از پورتو به چلسی بیاورد بار دیگر نامش به عنوان بازیکن مورد نظر چلسی عنوان شده است.

گونزالو هیگوائین ( رئال مادرید ) 30 میلیون پوند – مهاجم آرژانتینی رئال مادرید که برای خوزه مورینی و24 گل به ثمر رسیده است به نظر می رسد از کار کردن با مورینیو راضی نباشد و بارها حاشیه های مختلفی با یکدیگر داشته اند که آخرین آنها توهین برادر هیگوائین به مورینیو بود . چلسی برای جذب این مهاجم مطمئنا در پایان فصل باید بیشتر از مبلغ پیشنهادی اش پرداخت کند.

آلوارو پرییرا ( پورتو ) 17 میلیون پوند – مدافع کناری تیم پورتو که در دو فصل اخیر صحبت هایی مبنی بر انتقالش به استمفوردبریج در رسانه های بریتانیا عنوان شده است باز هم گزینه اول برای تقویت خط دفاعی چلسی نامیده می شود و به نظر می رسد در صورت جدایی بوسینگوا یا فرییرا درصد جذب این مدافع بیشتر شود.

ماریو گوتزه ( دورتمند ) 40 میلیون پوند – پدیده بی چون و چرای بوندسلیگا و اروپا که تمام تیمهای بزرگ خواستار جذبش هستند مورد نظر آبراموویچ نیز هست و می خواهد او را به چلسی بیاورد ، اما با توجه به قرار گوتزه با دورتمند ، آبراموویچ برای خرید این بازیکن باید پول زیادی خرج کند.

سزار آزپیلیکئوتا ( لیل ) 25 میلیون پوند – مدافع راست لیل فرانسه که با بازیهای درخشانس در این تیم و مارسی چشم خیلی از باشگاه ها را به خود معطوف کرده است همچون سال گذشته با پیشنهادی از چلسی روبه رو خواهد شد و انتقالش به چلسی هیچ بعید به نظر نمی رسد.

ادینسون کاوانی ( ناپولی ) 35 میلیون پوند – مهاجم گلزن و قدرتمند ناپولی که این فصل توانست با پیراهن این تیم دروازه چلسی را نیز در اروپا باز کند به نظر می رسد با توجه به فیزیکی بدنی شبیهش به دیدیر دروگبا او می تواند جانشین خوبی برای او باشد و بتواند نبود احتمالی دروگبا را پر کند.

ادین هازارد ( لیل ) 25 میلیون پوند – هافبک خلاق و ریز نقش لیل که تیم هایی چون آرسنال ، منچستریونایتد و تاتنهام نیز مشتریان او هستند از سال گذشته یکی از خرید های دوست داشتنی آبراموویچ بوده است که هنوز به واقعیت نپویسته است .

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

چلسی موفق شد با پیروزی برابر ویگان خود را همچنان مدعی حضور در اروپا نگه دارد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، چلسی توانست در یک بازی نفس گیر خانگی با نتیجه 2 بر 1 ویگان اتلتیک را شکست دهد و با توجه به تساوی تاتنهام برابر ساندرلند خود را بیشتر از گذشته به تیم سوم جدول ببیند.

 

بازیکنان چلسی : چک ، اوانوویچ ، لوئیز ، کیهیل ، برتراند ، اسین ( 74 – میکل ) ، مالودا ( 59 – تورس ) ، میرلس ، ماتا ، دروگبا ، استوریج ( 83 – کالو )

بازیکنان استفاده نشده : ترنبال ، بوسینگوا ، فرییرا ، رومئو

کارت زرد : اسین ، مالودا

گل : ایوانوویچ ( 62 ) ، ماتا ( 90 + 2 )

 

بازیکنان ویگان : الحبسی ، الکاراز ، کادول ، بویسه ، فیگوئرا ، مک کاری ، مالونی ، موسز ، مک آرتور ( 71 – دیامه ) ، بیاسبور ( 71 – واتسون ) ، دی سانتو ( 79 0 سامون )

بازیکنان استفاده نشده : کریکلند ، استم ، کورسات ، گومز

کارت زرد : فیگوئرا ، مالونی

گل : دیامه ( 82 )

 

داور : جونز

تماشاگران : 40651 نفر

آمار بازی 

شوت : چلسی 19 – 13 ویگان

شوت در چارچوب : چلسی 10 – 7 ویگان

کرنر : چلسی 5 – 3 ویگان

خطا : چلسی 14 – 11 ویگان

درصد مالکیت توپ : چلسی 50 – 50 ویگان

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

روبرتو دیمتئو معتقد است که بازیکنانش درک کرده اند که آنها یک گروه با روح هستند و برای موفقیت آن تلاش می کنند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو پس از پیروزی تیمش برابر ویگان اتلتیک و نزدیک شدنش به لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه ای پس از آن گفت :" پس از اینکه وسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردید همیشه نگرانی برای بازی ها آخر هفته وجود دارد که شاید لغزش داشته باشید ، این مسئله ای است که همه تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان اروپا دارند."

دیمتئو اداامه داد :" اگر چه سخت بود من سعی کردم تا با چند تغییر به تیم انرژی بدهم ، در نیمه اول ما واقعا چیزی نداشتیم ، شدت هجومی کم و پاس های آهسته دلیل بازی داشتن در وسط هفته است."

سرمربی چلسی که از پیروزی تیمش خوشحال بود ادامه داد :" این بازی نشان دهنده شخصیت گروهی و روح تیمی ، ایمان و اعتماد به نفس قوی بود ، حتی زمانی که آنها عکس العمل نشان دادند."

دیمتئو که توانسته به خوبی بازیکنانش را به نیمکت نشینی راضی کند و امروز بدون تری ، لمپارد ، کول ، رامیرس توانست پیروزی شیرینی را بدست آورد . وی در این خصوص گفت :" من فکر می کنم بازیکنان قبول کرده اند که آنها یک گروه هستند و روح آن گروه بسیار قوی است . واقعیت این است که همه بازیکنان باید به این واقعیت برسند و به همه 25 بازیکن نیاز دارم."

وی ادامه داد :" متاسفانه ما در لیگ در موقعیتی هستیم که باید همه بازیهایمان را ببریم و از اینکه سه امتیاز را کسب کرده ایم راضی هستم ، هرچند که عملکرد فوق العاده ای نبوده است.

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

فرانک لمپارد معتقد است بعد از بازی نا عادلانه سال 2009 چلسی و بارسلونا هنوز کار بازیکنان چلسی با بارسلونایی ها تمام نشده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرانک لمپارد که یکی از گلزنان چلسی برابر بنفیکا بود و تجربه 22 دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کرد در مصاحبه ای پس از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که برای لمپارد قبلا هم چندین بار تکرار شده است، گفت :" بازی سختی بود ، با آنکه توجه به اینکه ما در خارج از خانه 1-0 شده بودیم و نتیجه فوق العاده ای داشتیم بازهم معمای نمایش بازی را دیدیم."

وی ادامه داد :" با ناپولی یک بازی همه جانبه بود ، اما امروز ما شروعمان از میانه راه بود و به آنها فرصت فکر کردن دادیم و می توانستند بیایند و برنده شوند . اما ما آن را برطرف کردیم . آنها تیم خوبی هستند و باید به نمایش آنها احترام بگذاریم ، اما ما هم از اینکه در نیمه نهایی هستیم خوشحالیم."

فرانکی اضافه کرد :" م روی نتیجه رفت نشسته بودیم و نمی خواستیم خیلی دیوانه وار بازی کنیم اما به اندازه کافی در نیمه دوم موقعیت خلق کردیم."

فرانک لمپارد که خود را آماده بازی با بارسلونا می کند همچون دیگر بازیکنان چلسی از آخرین بازی با آنها دل خوشی ندارد که در این رابطه گفت :" همه ما کار نا تمامی با آنها داریم ، اما اینکه آنها تیم خوبی هستند باید احترام بگذاریم ، آن بازی ( سال 2009 ) هنوز در ذهن ماست اما امسال متفاوت است و ما باید سعی کنیم آنها را ببریم."

لمپارد اضافه کرد :" مطمئنا آنها محبوب خواهند بود چرا که شیوه بازی آنها اینطور است اما ما به خودمان ایمان داریم و می دانیم که باید بهترین عملکرد خود را برای بدست آوردن نتیجه داشته باشیم و ما اطمینان داریم ک می توانیم این کار را بکنیم."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

هافبک جوان چلسی بر این باور است که عملکرد آبی ها مقابل بارسای گواردیولا در سه سال پیش نشان داد که آن ها شایستگی حضور در فینال لیگ قهرمانان را دارند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، اوریول رومئو نظر خود را در مورد آنچه چلسی برای شکست دادن بارسا نیاز دارد،بیان کرده است و ادعا می کند که چلسی همواره اعتبار خود را به اسپانیایی ها ثابت کرده است.

آبی ها در سال 2009 در بازی جنجالی با گل دقیقه ی 93 اندرس اینیستا بازی برده را با تساوی عوض کردند و با تصمیمات عجیب داور مسابقه که چندین پنالتی کاملا واضح برایشان نگرفت از دور مسابقات کنار رفتند.اما هافبک کاتالانی چلسی معتقد است که چلسی هم اکنون می تواند کار بزرگی را انجام دهد.

رومئو در گفتگو با خبرگزاری "ای اف ای" اسپانیا عنوان کرد : "چلسی در سال 2009 نشان داد که می تواند بارسلونا را شکست دهد.من بسیار خوش شانس هستم که در چنین مقعیتی قرار گرفته ام،اما بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای هر بازیکنی بسیار خاص است و حساسیت آن با قرار گرفتن مقابل تیمی همچون بارسا افزایش میابد."

وی ادامه داد : " آن ها در چند سال اخیر فوق العاده بوده اند.جاه طلبی آن ها تمام نشدنی است.ولی ما می توانیم آن ها را شکست دهیم."

رومئوی 19 ساله در تابستان گذشته به چلسی پیوست.با این که او یکی از شاگردان مورد اعتماد اندره ویلاس بواس بود،تا کنون نتوانسته است زیر نظر روبرتو دیمتئو فرصت بازی کردن پیدا کند."

با این حال این هافبک جوان تاکید کرد که او برای پیشرفت ، تجربه اندوزی و همچنین بازی کردن با تیم های بزرگ به لندن آمده است و با اشتیاق برای قرار گرفتن در تیم اصلی صبر میکند.

بازیکن سابق بارسلونا می گوید : "من به چلسی آمدم تا پیشرفت کنم و به آن بازیکنی که مد نظرم است تبدیل شوم،این چیزی است که من می خواهم.من می خواهم بازی کنم،آن لزوما بازی کردن در مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست.می خواهم به آرامی حرکت کنم."

اوریول رومئو افزود : " من هم اکنون چندان بازی نمی کنم.اما من احساس راحتی میکنم و تمرینات به خوبی پیش میروند. میدانم که اگر فرصت بازی داشته باشم به خوبی این کار را انجام خواهم داد و این بسیار مهم است که از خودت راضی باشی و صبورانه تا رسیدن شانسی برای بازی کردن منتظر بمانی."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

میکل معتقد است همه بازیکنان تیمش با هم هم قسم شده اند و به یکدیگر کمک می کنند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، جان میکل اوبی هافبک نیجریه ای تیم فوتبال چلسی که یکی از ارکان تیمش در پیروزی برابر استون ویلا بود در مصاحبه ای با ای اس پی ان در خصوص تغییرات در کادر فنی تیمش گفت :" این فصل ، فصل دشواری است و درباره آن باید از مالک باشگاه سوال کنید ، اما او نتیجه می خواهد و می خواهد جامهای مختلف را برنده شود. اگر چیزی درست نباشد ، این پول اوست و تیم اوست ، پس او تغییرات درستی می دهد و من فکر می کنم باید به آن احترام بگذاریم."

وی ادامه داد :" فردا اگر بگوید که می خواهد بازیکنانش را اخراج کند و بازیکنان جدید بیاورد ، ما باید به نظر او احترام بگذاریم ، این پول و تجارت اوست. "

وی اضافه کرد :" اکنون روبی ( دیمتئو ) مدیر است و ما همه باید به او احترام بگذاریم . تیم اول همچنین با بازی کردنش به او احترام می گذارد . ما همه با هم هستیم و به یکدیگر کمک می کنیم. همانطور که روی نیمکت است بازیکنان دوباره باهم هم قسم شده اند و باهم صحبت کرده اند."

میکل گفت :" اینجا هیچوقت بازیکننان قدرتی ندارند ، من نمی دانم مردم از کجا شایعات را می آورند ، مربی همیشه کنترل کامل دارد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

چلسی توانست در یک دیدار نفس گیر و حساس میزبانش را با نتیجه ای پر گل شکست دهد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، در هفته ای که آرسنالی ها برابر کوئینز پارک رنجرز زانو زدند و بازی خارج از خانه خود را واگذار کردند شیر های آبی پوش لندن توانست با نتیجه 4 بر 2 استون ویلا را شکست دهد و همچنان خود را مدعی حضور در بین چهار تیم برتر لیگ برتر معرفی کند.

 

بازیکنان استون ویلا : گیون ، وارنوک ، کولینز ، لیچاج ، بیکر ، آیلند ، بنان ، هرد ( 70 - آبریگتون ) ، گردنر ، آبونلاهور ، ویمن ( 82 - هسکی )

بازیکنان استفاده نشده : گوژان ، میلیامز ، جانسون ، کراترز ، گریلیش 

گل: کولینز ( 77 ) ، لیچاج ( 80 )

کارت زرد : وارنوک

 

بازیکنان چلسی: چک ، ایوانوویچ، کول ، لوئیز ( 45- کیهیل ) ، تری ، لمپارد ، میکل ، تورس ، ماتا ( 73 – مالودا )  ، کالو ( 59 – رامیرس ) ، استوریج

بازیکنان استفاده نشده : ترنبال ، بوسینگوا ، برتراند ، اسین

گل : استوریج ( 9 ) ، ایوانوویچ ( 51 ، 83 ) تورس ( 90 )

 

داور : میسون

 

آمار بازی:

شوت : استون ویلا 9 – 12 چلسی

شوت در چارچوب : استون ویلا 5 – 9 چلسی

کرنر : استون ویلا 6 – 4 چلسی

خطا : استون ویلا 13 – 5 چلسی

درصد مالکیت توپ : استون ویلا 48 - 52 چلسی

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

پائولو فرییرا معتقد است با بازی کردن بیشتر در تیم می تواند شرایط بدنی اش را حد مطلوب برساند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، پائولو فرییرا که پس از مدتها توانست نظر مساعد کادرفنی را جلب کند و به طور ثابت برای چلسی بازی کند در مصاحبه ای پس از پیروزی برابر بنفیکا گفت :" ما واقعا خوشحالیم چرا که نتیجه خوبی را در برابر تیم یک تیم خوب گرفته ایم . من هم خوشحالم چرا که برای مدت طولانی ای بازی نکرده بودم و اکنون 80 دقیقه در زمین بودم و به تیم کمک کردم."

مدافع 33 ساله چلسی اضافه کرد :" هر روز من کار خودم را انجام می دهم و تلاش می کنم به بهترین شرایط برسم تا شاید مربی من را انتخاب کند . در این بازی نیز او مرا انتخاب کرد و من تلاش کردم بهترین بازی ام را انجام دهم . روز دیگر می توانم بهتر باشم چرا که شرایط فیزیکی بهتری خواهم داشت و می دانم نمی توانم دیوانه وار بدم ، پس نیاز دارم که بیشتر و با فکر بیشتر بازی کنم . در 80 دقیقه من فکر می کنم با توجه به اینکه بازی نکرده بودم ، نمایش خوبی داشتم."

فرییرا که دیشب بهمراه چلسی در پرتغال ، کشور مادری اش بازی کرده بود گفت :" همیشه برایم بازی کردن در کشورم خوب است و ما در یک ورزشگاه زیبا بازی کردیم. اما ما فکر می کردیم می توانیم گلزنی کنیم چرا که بازیکنان فوق العاده ای داریم که می توانند نتیجه بازی را رقم بزنند."

وی اضافه کرد :" گلی که زدیم یک ضد حمله فوق العاده بود و رامیرس به خوبی از فضای موجود استفاده کرد . تورس نیز توپ خوبی را به کالو رساند . گل خوبی بود و برای او ( کالو ) نیز خوب بود .او لیاقتش را داشت. ما باید دفاع هم می کردیم چرا که بنفیکا تیم خوبی است و سخت کار می کند . "

فرییرا در انتها گفت :" همه برای تیم بازی کردند اما هنوز تمام نشده است . ما می دانیم که بنفیکا می تواند خارج از خانه گلزنی کند و نیاز داریم که با دقت بازی کنیم . اما بازی کردن در هانه با هواداران و در ورزشگاه خودمان می تواند سکویی باشد برای رفتن به مرحله بعدی."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

سلامون کالو بر این باور است که فرناندو تورس پاس فوق العاده ای به او داده است و با او به شناخت کافی رسیده است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، سلامون کالو مهاجم جوان و گلزنی بازی دیشب چلسی برابر بنفیکا که از سوی آندره ویلاس بواس فرصت چندانی نصیبش نشده بود در مصاحبه ای پس از گلزنی برابر تیم پرتغالی گفت :" رامی ( رامیرس ) اول روی گل نقش داشت ، توپ رابه فرناندو ( تورس ) رساند ، من احساس کردم تنها کاری که فرناندو می کند این است که توپ را سانتر کند بین مدافعان و دروازه بان ، پس رفتن آنجا و او توپ فوق العاده ای را به من رساند . این گل کار تیم بود و کل تیم بازی خوبی انجام داد."

وی ادامه داد :" این دومین گلی بود که تورس به من داده است . در برابر لستر سیتی نیز او یک پاس گل به من داد و درک خوبی بین ما وجود دارد . برای من او مهاجمی است که همیشه بوده است و ما تنها تلاش می کنیم تا به بهترین شرایط برسیم. زمانی که ما به عنوان تیم بازی می کنیم شکست دادن ما خیلی سخت است ."

کالو اضافه کرد :" اکنون سخت ترین دشمن ما خودمان هستیم ، فکرکنیم که چه کاری کرده ایم ، سخت ترین کار بود . هفته آینده بازی سختی خواهیم داشت و ما باید خود را آماده کنیم و سعی کنیم که زود گل بزنیم و از پیروزی خانگی خود دفاع کنیم."

وی همچنین در خصوص بنفیکا گفت :" بنفیکا تیم خوبی است و این را برابر منچستر یونایتد نشان داده است ، پس ما باید به آنها احترام بگذاریم و همچون بازی رفت با آنهابازی کنیم."

کالو که جواب اعتماد دیمتئو را به خوبی داده است گفت :" برایم مفتخر است که می توانم برای تیم گل بزنم ، امیدوارم بتوانم از شانسهایی که دارم استفاده کنم . او ( دیمتئو ) به همه فرصت خود نمایی در تیم را می دهد و 100 درصد به آنها اطمینان دارد و این نشان می دهد که چطور تیم در کنار هم کار می کند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا
به نظر می رسد فابیو کاپلو از نشستن روی نیمکت چلسی استقبال کرده و از این اتفاق استقبال خواهد کرد.

 

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی انگلستان که رابطه خوبی با جان تری، کاپیتان چلسی دارد بدش نمی آید که پس از تیم ملی انگلستان تجربه حضور در باشگاه هایی از لیگ برتر را نیز بر عهده گیرد.

یکی از نزدیکان کاپلو در مصاحبه ای با سان گفت :" فابیو می تواند از حضور در یک باشگاه انگلیسی خوشحال می شود. این بدین معنی است که باشگاه باید از او در کنار هزینه بازیکنانی که او نیاز دارد استفاده کند."

وی ادامه داد :" چه اتفاقی افتاده است که مانع حضور او در انگلستان شود ؟ چرا باید اینطور باشد ؟ آمار او در انگلستان خوب بوده است. او دوست دارد دو سال دیگر مربیگری کند و سال سوم یک مربی جوان قبل از بازنشستگی اش معرفی کند."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12