بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مورینیو در کنفرانس خبری پس از پیروزی برابر فولام عنوان کرد که هیچ چیزی بین دو نیمه به بازیکنان تیمش نگفته و نمایش چلسی در نیمه دوم را فوق العاده خواند.
به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها موفق شدند با هتریک آندره شورله فولام را در نیمه دوم 3-1 شکست دهند و همین برای کسب سه امتیاز کافی بود.
خوزه در کنفرانس خبری پس از بازی ادعا کرد: "هیچ چیزی بین دو نیمه نگفتم."

"نیمه اول واقعا برای ما بد بود، نمی دانم فولام ما را کنترل کرد یا این که خودمان نخواستیم کاری کنیم. من واقعا نا امید شده بودم چون قبل از بازی گفته بودیم که آن ها نمی توانند بیشتر از ما انگیزه داشته باشند، اگر چه آن ها انگیزه دارند چون امتیاز می خواهند که در لیگ برتر بمانند، ولی آن ها نمی توانند بیشتر از ما تمایل به برد داشته باشند چون ما هم اهداف خود را داریم."

"این بازی دربی است بدین معناست که برای هواداران چیزی بیشتر از یک فوتبال به حساب می آید پس مهم است که با همان نگرشی که فولام دارد بازی کنیم. در نیمه اول اینگونه نبودیم. فولام بسیار متعهد و تهاجمی بازی کرد. توپ های اول و دوم را از آن خود می کردند، استیو سیدول و اسکات پارکر در میانه میدان عالی بازی می کردند و ما خوب نبودیم."

"در نیمه دوم تیم توانست شدت بازی را بیشتر کند و شروع به پیروزی در درگیری های تن به تن کرد. خط دفاعی ما جلو آمده بود و در میان خط دفاعی آن ها حمله می کردیم، نیمه دوم واقعا خوب بود."

مورینیو اصرار دارد که در بین دو نیمه هیچ چیزی به بازیکنانش نگفته است

"به طور معمول 2 یا 3 دقیقه به بازیکنان وقت می دهم که لباس ها یا کفش هایشان را عوض یا تمیز کنند و بعد از آن می دانند که شروع به حرف زدن می کنم. آماده بودند که حرف های مرا بشنوند ولی من برای آن ها آماده نبودم، پس تصمیم گرفتم صحبت نکنم چون اگر شروع به حرف زدن در مورد نیمه اول می کردم بیش از 10 دقیقه وقت لازم داشتم. آن ها نشان دادند که بسیار باهوشند چون بدون این که حرفی بزنم، فهمیدند که باید چکار کنند. آن ها توانستند نیمه اول ضعیف را به نیمه دومی فوق العاده تبدیل کنند."

"شاید در نیمه اول دوره ای بود که بازیکنان آنزیم لاکتات را از ماهیچه هایشان می گرفتند، چون این آنزیم وقتی که فعالیت عضلانی شدیدی در کار نباشد، از بین می رود و به همین دلیل به آرامی در زمین راه می رفتند و آرام می دویدند، شاید داشتند عضلاتشان را برای نیمه دوم آماده می کردند و برای کاری که در نیمه دوم کردند برنامه ریخته بودند. این بازی واقعا دو نیمه کاملا متفاوت داشت. نیمه اول ضعیف بود و نیمه دوم درخشان."

در مورد آندره شورله که در 17 دقیقه هتریک کرد "او در دوره یادگیری بازی در لیگ برتر است. باید این را درک و تجربه کند. داورها خوبند، خطا های زیادی نمی گیرند و مدافعان بسیار شدید و تهاجمی بازی می کنند. تیم ها می جنگند و حتی اگر بازیکنی تهاجمی باشید، باید دفاع کنید."

"برایش سخت است که 90 دقیقه برای ما بازی کند چون مجبور است کار هایی را انجام دهد که هرگز در زندگیش نکرده ولی چیزی که از او انتظار دارم همین است: خونسردی در مقابل دروازه حریف. او از جمله بچه هایی نیست که دروازه را کوچک می بینند، از بچه هایی است که رو به روی دروازه معمولا خونسرد است. او یک تمام کننده است. آندره واکنش دروازه بان را می بیند و می تواند با پای چپ و راست گل بزند. انتظار دارم که گلزنی کند."

در مورد عملکرد خارق العاده ادن هازارد که دو پاس گل داد و یک رابونای زیبا نیز برای تورس فرستاد که در آستانه گل شدن بود "این مهارتیست که همه نمی توانند در یک مسابقه انجامش دهند و این مهارتیست که ادن توانست در نیمه دوم انجامش دهد چون نیمه دوم خوب بود، ولی نیمه اول اصلا خوب نبود، مثل بقیه."

"وقتی که اعتماد به نفس دارد، خوب بازی می کند و شاداب است، مثل چیزی که در نیمه دوم دیدیم، این مهارت فوق العاده را نشان می دهد و اگر مدافع توپ را نزده بود، فرناندو تورس گل میزد و یک گل واقعا عالی می شد."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آندره شورله خوشحالی خود را از به ثمر رساندن تریکش در دیدار مقابل فولام ابراز کرد ولی بر این باور است که پیروزی تیم از هر موفقیت شخصی مهم تر است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آندره شورله موفق شد با زدن سه گل زیبا باعث کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولام شود.

آندره شورله پس از اتمام بازی به گزارشگران گفت: "مهم ترین چیز این بود که برنده شویم. ما سه امتیاز را می خواستیم و با این سه گلی که زدم، قطعا روزی کامل و پرفکت بود، توانایی کمک کردن به تیم جهت پیروزی را داشتم."

"مربی هیچ چیز نگفت، فقط به زمین رفتیم و در نیمه دوم چهره دیگر خود را نشان دادیم. بسیار تهاجمی بودیم و عالی بازی کردیم."

"فکر نمی کنم در نیمه اول حتی یک شوت به سمت چارچوب داشتیم، اصلا تهاجمی نبودیم. پشت سر مدافعین حریف نمی دویدیم. نیمه دوم خیلی بهتر بود و به همین دلیل بردیم."

شورله ادامه داد: "این روحیه تیم است، ما تیمی هستیم که می توانیم مثل نیمه دوم بازی با فولام ناگهان تغییر کنیم. در نیمه اول خیلی بد بازی کردیم ولی در نیمه دوم عالی بودیم، این چیزی بود که نیاز داشتیم. چهارشنبه بازی کرده بودیم، بازی سختی بود و شاید چند تا از بازیکنان از سفری که داشتیم خسته بودند ولی در نیمه دوم ما کیفیت بالای خودمان را نشان دادیم."

شورله در مورد هتریک خود نیز گفت: "وقتی گل دوم را می زنید می خواهید سومی را هم بزنید و این اتفاق افتاد و هتریک کردم، برایم خیلی خوشحال کننده بود."

http://www.upitus.net/wswvibe5q2jlhttp://www.upitus.net/ihttp://www.upitus.net/1iau2ywish96w3zgu15l4e7 http://www.upitus.net/8xug56oo2rz9


تاریخ: یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 345
بازدید کل : 108373
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12