بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار


       

        Untitled   

               

            چلسی ۴-۰ مکابی تل آویو                   

       

           

 

تیم چلسی در دومین دیدار خود از دور برگشت مسابقات جام قهرمانان اروپا میهمان مکابی تل آویو بود که این دیدار با نتیجه ۴-۰ به سود چلسی به پایان رسید.

به گزارش کانون رسمی‌ هواداران چلسی در ایران، آبی‌ پوشان لندن با ترکیب ابتددایی بگوویچ، سزار آزپلیکویتا، جان تری، کیهیل، بابا رحمان، ماتیچ، فابرگاس، هازارد، ویلیان، اسکار و دیگو کوستا به این دیدار پا گذاشت.

دقیقه ۱ مسابقه این مکابی بود که می‌توانست چلسی را غافلگیر کند اما ضربه سر پرتز با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷ مسابقه پاسکاری خوب ازپلیکویتا و اسکار فرصت خوبی‌ برای آزپلیکویتا به وجود آورد تا اولین گل تیمش را بزند اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰ مسابقه سانتر ویلیان از روی کرنر با ضربه سر کیهیل همراه شد که دروازبان توپ را برگشت داد اما روی رباند خود کیهیل دروازه را گشود تا حساب کار ۱-۰ به نفع چلسی شود.

دقیقه ۴۱ بن‌هایم بازیکن اسبق چلسی که عصبی به نظر می‌رسید با یک حرکت غیر ورزشی به شکل بدی به کوستا لگد زد که موجب شد این بازیکن از بازی اخراج شود و مکابی با ۱۰ نفر به بازی ادامه دهد.

دقیقه ۴۹ دسا دفاع وسط تیم مکابی می‌توانست در فرصت تک به تک کار را به تساوی بکشاند که بگوویچ به خوبی‌ سد راه این بازیکن شد.

دقیقه ۶۱ مسابقه هیجان انگیز‌ترین دقیقه این مسابقه بود. ابتدا ادن هازارد در محوطه جریمه شوت خود را به خوبی‌ به جهت مخالف زد که راکوویچ دروازبان مکابی توپ را دفع کرد سپس باز هم سانتر بابا رحمان با شوت آزپلیکویتا همراه شد که باز هم راکویچ به خوبی‌ توپ را مهار کرد اما در ادامه در یک ضدّ حمله این زهاوی بود که می‌توانست دروازه چلسی را باز کند که این بگوویچ بود که با یک سوپر واکنش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

دقیقه ۷۳ مسابقه ویلیان پشت محوطه جریمه مکابی چلسی را صاحب ضربه کاشته کرد. خود این بازیکن پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی‌ دروازه مکابی را گشود تا حساب کار ۲-۰ به نفع چلسی شود. این ششمین گل ویلیان در فصل جاری است که هر ۶ تای این گل‌ها از روی ضربه کاشته زده شده اند.

دقیقه ۷۷ سانتر بابا رحمان که امروز خوب بازی کرد روی سر اسکار فرود آمد و ضربه این بازیکن به تور دروازه مکابی نشست تا حساب کار ۳-۰ به نفع چلسی شود.

دقیقه ۹۱ کرنری برای چلسی به دست آمد و کورت زوما که پس از مصدومیت جان تری در دقایق پایانی این مسابقه به جای وی به میدان آمده بود، با یک پرش بلند و ضربه سریع محکم حساب کار را ۴-۰ به سود چلسی کرد.

دقیقه ۹۳ دیگو کوستا می‌توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند اما راکویچ وی را ناکام گذاشت.

چلسی با برد ۴-۰ مقابل مکابی به صدر جدول گروه جی‌ صعود کرد. این تیم در آخرین دیدار خود در استمفورد بریج به مصاف پورتو خواهد رفت.



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 108034
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12